XXL Nutrition
Beetje pomp
Galen

Beetje pomp

  • Like
Waarderingen: LJ en Sanca Saxon
Vind het overigens wel apart dat je zoveel van AAS weet maar zelf niet gebruikt. Voor je eigen interesse is het wel leuk om je theorie eens in de praktijk toe te passen?

Geloof echter wel dat je niet gebruikt. Sterker nog het zou dom zijn vanaf zakelijk perspectief voor je boek om te zeggen dat je niet gebruikt.
 
MGgym Iedereen is zo zeker als het maar kan zijn ;) Wie kent er geen mannen die zo lang trainen toch? En geen eene die er zo bij staat zonder een naald in zijn spier te stouwen ;) haha... We weten beter maar Galen denkt in zijn eigen "misschien als ik zeg dat ik niet natty ben dat mijn boek op de site niet meer goed verkoopt" haha :D
 
Je moet leren niet alleen uw armen te trainen en de rest te verwaarlozen Galen!!! Doe het gewoon voor de fun ;)
 
Bedankt voor de mooie complimenten heren.

jaseytie een boek schrijven over AAS is überhaupt niet slim vanuit zakelijk perspectief; dat verkoopt namelijk een stuk minder dan bijv. een dieetboek of iets anders in die hoek. Ik heb het boek ook niet geschreven vanuit een zakelijk perspectief, ik hoef er ook geen geld mee te verdienen (tot nu toe ook niet gedaan).
Ik neem overigens aan dat de meeste wetenschappers die over AAS hebben geschreven het zelf ook nog nooit hebben gebruikt, dat lijkt me toch niet apart..?

Om je vraag verder te beantwoorden: nee, ik voel er eerlijk gezegd bijzonder weinig voor. Potentiële gezondheidsrisico's riskeren voor wat extra spieren terwijl ik geen wedstrijdambities heb of wat dan ook vind ik vrij onverstandig en is het mij totaal niet waard.
 
Snap je punt heel goed. Vanwaar dan toch de vrij grote interesse?

Als je boek wel zakelijk bedoeld was, dan leek mij het logischer om toe te geven dat je gebruikt.

Vind het wel interessant dat bijvoorbeeld jij en big cat andere beredeneringen hebben.
 
Zelfs "Mike 'O hearn the titan" is natty tegenwoordig met kurkdroge armen evengroot als Phil Heat the gift:roflol:
 
jaseytie niks specifieks, vind het gewoon interessant. Sowieso het hele vakgebied van (moleculaire) sportfysiologie vind ik interessant. Laatste anderhalf jaar heb ik me vooral weer toegelegd op voedingssupplementen en moleculaire mechanismen van spiergroei (voor mijn nieuwe boek) wat me ook een publicatie heeft opgeleverd en nog eentje die momenteel 'under review' is bij een journal.

Kun je een voorbeeld noemen? Peter en ik zijn het in de regel toch wel met elkaar eens.
 
hahahaha ja truee.. Maarja.. Die verdiend ook behoorlijke knaken met zijn sponsors. Kunnen we van galen niet zeggen denk ik.
 

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
Galen
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
7.820
Aantal reacties
63
Beoordeling
5,00 ster(ren) 5 reviews

Afbeelding metadata

Bestandsnaam
misterO.jpg
Bestandsgrootte
49,3 KB
Dimensies
316px x 576px

Deel deze media

Back
Naar boven