Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Word aan gewerkt Aron, en die piek is er wel ik sta denk ik niet helemaal goed.
Maar zo heb je altijd puntjes waar je aan moet werken, dat is het leuke en frustrerende van deze sport. :-)
Het is nu 2016, ik ben vorig jaar augustus begonnen. ging allemaal prima. was gauw weer buffed.
maar bloed kruipt waar...... dus ik kwam in het ziekenhuis met een wervel die scheef stond (intense pijnen) dit kon de chiropractor ook niet meer verhelpen waar ik al een aantal jaar bij liep, en goede ervaringen mee had. na een zware operatie, werd mij rust voorgeschreven wandelen mocht nog net om de boel niet vast te laten lopen. TRAINEN was uit den boze!!! mijn wereld stortte in. ik was net aan een comeback begonnen, was net 7 maand serieus aan het trainen, mijn vette buik had ik al helemaal weggetraind. ik ging van 116 kilo naar 102 kilo, en spieren werden weer bol en goed zichtbaar. ik had de zomer al helemaaal uitgestippeld in mijn hoofd. en dan gebeurt er zoiets. nu is alles genezen neem ik aan ik voel me goed. en ik ga morgen wéér opnieuw voor het eerst trainen, ik ben wel veel breder en heb 2 mooie pecs ontwikkeld, en mijn benen zijn van beton. zou wel een raar gezicht zijn : zo'n grote gozer incline dumbels voor bovenborst trainen met hele lichte gewichtjes, en enorme pecs. maar zoals jullie weten als je een week niet getraind hebt heb je al moeite met het gewicht wat je de laatste keer tilde. ik ben in totaal 4,5 maand uit de running geweeest. het viel me mee het spier verlies is minimaal
ik liep laatst in T-shirt en ik kreeg veel blikken van overjarige bierbuikjes die hun nek verekten om nog eens goed te kijken. dat voelt ooh zo lekker, en is een boost om weer als een debiel naar de sportschool te gaan. de enige plek waar ik gelukkig ben. doe ik een tijd niets word ik zwaar DEPRESSIEF, en moet ik weer aan de antidepressieva. heb ook nog een jaar iedere dag HGH geinjecteered tot ik na een jaar echt héél weinig verschil merkte, het zag er zo echt uit, ik zit dit ergens anders te typen ik kom niet op de naam zo gauw maar het zat in een vierkante doos met 2 stringen DNA erop en in de doos zaten 10 flesjes met wit poeder en groene dop en bacteriewvrij water, en de tekst kon je niet van de vials afkrabben. het is jammer dat HGH pas na lange tijd zichtbaar word. des te makkelijker om je te bedonderen. en op echte doosjes medicijnen staat niet net als een kraslot een nummer dat je op hun site kunt verifiëren, de nummers komen altijd overeen. haal bij de apotheek een doosje medicijnen. dan staat er echt NIET op kras de laag weg en vergelijk de nummers op onze site
zodra je zo'n doos anabolen hebt weet je zeker dat ze nep zijn geloof me maar. en nu zogenaamd echteprikpennen van pfizer, één van mijn leveranciers zei dit is echt je hebt er ook minder van nodig
1iu per dag is voldoende ( er zat ook niet meer in dan 36 iu, dus hij moest wat zeggen, en dan staat er verderop een doos HGH voor een dikke 2000 EURO wie garandeerd mij dat dat geen fake is? dan moet je het minimaal 6 maand gebruiken ben je 12.000 euro verder, en dan blijkt ook NEP
en ik had de eerste keer goede Melanotan 2, daarna hele slechte, ik kreeg kramp in de benen ervan en kwam erachter dat het van die oplichters van MUTANT is kostprijs 6 euro en ik betaaal 30 euro
das winst maken. jongens kijk in godsnaam goed uit. en doe eerst je research goed eer je besteld
dat was het.
een sportief 2016 toegewenst, eind dit jaar stuur ik pics. grtn. Ray Schilder Overijssel