gallius 5 apr 2006 niet slecht, behoorlijke borst en bicep, triceps kunnen beter. verder denk ik ook dat je bf eerder rond de 11 ligt.
niet slecht, behoorlijke borst en bicep, triceps kunnen beter. verder denk ik ook dat je bf eerder rond de 11 ligt.
noortje 5 apr 2006 deze bodyfat meting is op atletisch (train vaker als drie keer per week) op de normale stand is het zo'n 11,5. Thanks
deze bodyfat meting is op atletisch (train vaker als drie keer per week) op de normale stand is het zo'n 11,5. Thanks
S S seagal 5 apr 2006 ik vind het er best aardig uitzien.. en zeker voor die lengte!! 7.5 maakt een 8! succes bro
A A Ano_1978_15 6 apr 2006 ik heb een wat groter ogende bicep( tricep voornamelijk) en toch is ie bij kleiner dan 38 cm ?? Ik vind hem eerlijk gezegd net als bij mij, kleiner lijken dan die 38 ? Daarmee wil ik niet impiceren dat je liegt of zo. Maar vond mijn verhaal in combi met die van jou gewoon wel gek... Verder veel eten, trainen en post over 2 jaar nog eens een foto in dezelfde posing...
ik heb een wat groter ogende bicep( tricep voornamelijk) en toch is ie bij kleiner dan 38 cm ?? Ik vind hem eerlijk gezegd net als bij mij, kleiner lijken dan die 38 ? Daarmee wil ik niet impiceren dat je liegt of zo. Maar vond mijn verhaal in combi met die van jou gewoon wel gek... Verder veel eten, trainen en post over 2 jaar nog eens een foto in dezelfde posing...
noortje 8 apr 2006 jaccis, deze pic is "koud" gemaakt. Triceps zijn idd minder aanwezig (word aan gewerkt), maar is toch 38 cm. Over 2 jaar dezelfde posing staat.... Thanks
jaccis, deze pic is "koud" gemaakt. Triceps zijn idd minder aanwezig (word aan gewerkt), maar is toch 38 cm. Over 2 jaar dezelfde posing staat.... Thanks
M mark Media 25 jun 2006 hey kerel toffe fotos van je, goeie kop ook, je moet er iets professioneels mee doen, heb je zin in fotowerk? Ik hoor hetwel, markvdvijver@hotmail.com
hey kerel toffe fotos van je, goeie kop ook, je moet er iets professioneels mee doen, heb je zin in fotowerk? Ik hoor hetwel, markvdvijver@hotmail.com