Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
jij betaald je zeker suf aan deze sportschool, lijkt mij echt zo'n 80 euro per maand sportschool, met allemaal flatscreens en dergelijke, en veel mooie meiden om je te LATEN FLIRTEN! btw je fysiek is wel oke, ik had eerst minder verw8 succes
hahahaha dank jullie wel iedereen is nu wat vriendelijker tegen me hahahha en weet ik moet mijn benen knallen ik ben net begonnen met een combospel kijken wel spieren combo het beste pakt om te trainen en nu is het trainen weer leuk
ey danidoenie wij hebben ook allemaal flatscreens enzo in de gym bij die loopapparten enzo.. en overal flatscreens aan de muur, maar ik betaal maar 25 euro per maand onbeperkt sporten dat valt wel mee lijkt me zo!!!
Dit is een fitness first, valt wel mee geloof ik. De gym zelf schijnt nogal crappy te zijn.
Idd een goeie cupmaat verschil in je tietjes
Je borst is tegelijk je sterke punt zou ik zeggen. Armen zijn wel oke, traps moeten veel groter en benen natuurlijk (maar dat heb ik zelf ook veel te lang nagelaten )
hehehehe mijn borst is wel gelijk maar de zelftimer van mijn camera duurde lang dus ik was al 12 sec mijn borst aan het spannen hehehehe heeft iemend een goeie massa oefening voor trapezius of is je schouders ophalen het enige wat je kan doen voor je traps