XXL Nutrition
H

borst04-05

• Media owner huckfinn
  • Datum plaatsing
Zo, nou heb ik benen-voor en achterkant allemaal op foto en veilig op deze server.

Helaas heb ik geen foto van paar maanden geleden; hierdoor wordt het beeld een beetje erg vertekend. Het lijkt zelfs alsof mijn vetpercentage lager is, maar die is juist hoger :| Als je goed kijkt zie je ook dat mijn armen bijna hetzelfde zijn en mijn borst is aangespannen dus die kun je niet echt vergelijken. Alleen mijn traps zijn groter geworden. Borst en armen zijn mijn slechste lichaamsdelen waar ik later eens wat voor ga verzinnen. Eerst even doorbulken en lomp worden :P
edit: kan iemand trouwens mijn vet% een beetje schatten? De tang die ik heb geeft elke keer wat anders aan en zo doet mybodycomp.com en de weegschaal :P

Je blijft me verbazen jongen! Hoe lang train je nou ook al weer in totaal?

@Zelda, ik heb een jaar lang vreselijk aangekloot (2 uur per dag trainen, daarna ook nog een circuittraining erbij pakken en vervolgens 5km naar huis rennen om daar een pak chocoladekoekjes en een paar mandarijnen op te eten). Toen werd ik gered en zag het licht dankzij dbb.com (:cool:) - ik woog dankzij het gekut 69 met vet% van 7 :| Dat heb ik eerst opgewerkt naar 11% en toen ben ik serieus begonnen met alle info van hier en elders; dat was 2,5 maand geleden....

ik zie eigenlijk ook wel vooruitgang, maar probeer je foto's wel telkens in dezelfde omstandigheden te nemen. bij die tweede heb je bvb meer schaduweffect dan bij die eerste. maar iig vind ik je lichaam heel goed en mooi gebouwd.

U
oder kant van je gezicht lijkt op arnold jonge jaren. vinden julli niet
voor de rest top!

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
huckfinn
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
3.763
Aantal reacties