XXL Nutrition
D

maandje geleden

• Media owner DVD
  • Datum plaatsing
fototje van de voorkant :D
redelijk afgetraind maar weinig massa heel weinig massa

maar ik gefe je een motivatie punt omdat ik weet dat je er hard voor traint

Zit zeker al vorm in. Vanaf nu is het belangrijk voor je om echt de basis massa oefeningen elke keer in je schema te verwerken: dippen/squats/deadlift/chins/bankdrukken enz. En natuurlijk, goed op je voeding blijven letten.
Gaat zeker goedkomen!

thnx en ik doe idd hard me best ervoor en ga elke keer weer tot het uiterste en probeer zo goed en veel mogelijk te eten maar het is zwaar om als super ecto wat massa te winnen

de nieuwe mister T is geboren maar het hadden wel goude kettingen moeten zijn :-)

jep
kan me die oude fotos ook nog herinneren
zeker progessie !! je gaat de goede kant op man
over een jaartje zul je een redelijke beer zijn homz

heb je oude fotoos niet gezien denk ik. Ziet er zo niet slecht uit. wat ik mis op het eerste gezicht zijn een paar goede flinke schouders

Goed bezig man. Ik weet maar al te goed hoe zwaar het is om massa te gainen als ecto, al eet ik iedere dag junkfood kom ik nog niet aan..Ik las hierboven een tip om je schouders aan te pakken. Lijkt me een goed plan, geeft je een breder postuur. Je gaat iig de goede kant op! En weet dat je als ecto heel veel geduld moet hebben om massa te kweken, maar het is niet onmogelijk! Succes bro

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
DVD
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
8.256
Aantal reacties
34
Beoordeling
0,00 0 reviews