MuscleMeat
mikester

Michael Repr. Pic

• Media owner mikester
  • Datum plaatsing
Ik moest heel snel een representatieve foto maken voor een sollicitatie naar een fotoshoot haha
Overigens, niet kijken naar mijn vetpercentage, ben weer bezig met droogtrainen naar maart/april wedstrijden :D NK Naturals 2005 vond ik iets te koud haha.
goede lats..onderarmen zijn een minpunt maar dan...een navepiercing..en toch mannelijk! cool!

Als ik de foto's goed bekijk op internet boekjes etc etc heb edje van A'dam ook een navel piercing dus wat maakt t uit..

Lijkt op mijn fysiek, alleen zie ik op deze foto dat je benen wss een stuk beter zijn

hehe, leuke ophef over die navelpiercing haha ;) maar kijk weet je, hiermee trek je automatisch de meisjes beetje naar je toe, zien ze toch wat vrouwelijks in je. Dan is het toch kat voor t bakkie en is het alleen nog maar zaak de kat in t bakkie te krijgen(niet doordenken!), hehe :D En daarnaast vind ik het cosmetisch wel verantwoord, zoals sommigen al zeggen. Overigens, voor de wedstrijd van NK naturals 2004 had ik em maar ff uitgedaan, je weet maar nooit hoe de jury daar tegenaan kijkt...

Ik meet eigenlijk niet, maar ik weet ongeveer het volgende:
1.70m bij 82 kg en vet% iets van 11 of zo?? Nu langzaam aan droog aan t trainen voor wedstrijd in maart/april

was gezellig trainen gister ouwe!

Super fysiek en je benen zijn helemaal gruwlijk :D

Borst loopt een stuk achter bij je armen en schouders. Verder gaat het goed keep it up.

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
mikester
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
9.976
Aantal reacties
23
Beoordeling
0,00 0 reviews