XXL Nutrition
Ano_80

ik 3jaar geleden

• Media owner Ano_80
  • Datum plaatsing
ok, ik heb de moed maar bijmekaar geraapt om eindelijk eens wat fotos te posten. aangezien me usbpoorten verrot zijn, kan ik alleen wat oudere fotos posten...mijn progressie van de afgelopen 3jaar. Poseren had ik nog geen flauw benul van..dus erg goed ziet het er niet uit.

enne...aub geen cutgrappen nu...dr wordt momenteel aan gewerkt.
graag nuttig commentaar en of er nog hoop voor me is...
dr komt er morgen nog een aan van vorig jaar..dan kunnen jullie alles over 3jaar verspreid zien..be gentle:o

HEHE niet stiekum je biceps omhoog drukken he ouwe gabber! En oh ja je kan je gezicht mooi verbergen, alleen moet je die foto op de kast van jezelf ook ff zwart maken dan!!! WHAHAHAH

thnx iedereen:o...dr is nog veeeel werk aan de winkel maar kheb al wat in huis gehaald om de cut wat beter te laten lukken...wat me dwars zit is dak al bijna een jaar niet meer gebulkt heb...en dus geen body aan het builden ben:(

Maargoed...straks de laaste foto van bijna een jaar geleden..dan kunnen jullie me progressie beoordelen;)

Wat een waardeloze foto!
Maar je ziet wel dat er massa aanwezig is kerel, nu tijd om die te showen
Op fotos van de wok zie je er wel gevaarlijk uit zeg, ik dacht dat je zon brave universiteits-endo was maar dat valt vies tegen ;)

@nofear train hehe...bedankt zeg!nu voel ik me nog beter:o!!! achja...sterker nog...ik heb een HEKEL aan die balletjes...op de uni ben ik regelmatig te vinden in volledige bomberjacktenue:D

sja...nu ik weet dat er hoop voor me is met massa..moet de cut ook lukken:)
Poseren heb ik me gelukkig nu wel in verdiept en moet ik wel in staat zijn eter poses te leveren , aangezien ik 3jaar geleden dr geen kaas van gegeten had...jaaaaa flame me maar:o

He bro waar is je gezicht gebleven? Maar je hebt echt flinke armen en schouders maar denk als dat vetpercentage omlaag gaat dat we pas echt bang van je gaan worden. Nu heb je nog een lief wintervachtje eromheen.

ga zo door robert ...
want we kunnen het ... spijcity de gekste
groetjes De Mar

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
Ano_80
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
7.029
Aantal reacties