MuscleMeat
Ano_80

ik 2jaar geleden

• Media owner Ano_80
  • Datum plaatsing
ok, ik heb de moed maar bijmekaar geraapt om eindelijk eens wat fotos te posten. aangezien me usbpoorten verrot zijn, kan ik alleen wat oudere fotos posten...mijn progressie van de afgelopen 3jaar. Poseren had ik nog geen flauw benul van..dus erg goed ziet het er niet uit.

enne...aub geen cutgrappen nu...dr wordt momenteel aan gewerkt.
graag nuttig commentaar en of er nog hoop voor me is...

deze is 2jaar geleden
robert niet stiekem je hand onder je biceps stoppen he :D

t komt best goed kerel :tumbs:

spijtig dat je je armen naar voren hebt geduwd, geeft een wat vertekende indruk, je hebt in elk geval toch een grote progressie in die twee jaar gehad, veel meer massa opgebouwd. keep up the good work man.

mja in tegenstelling tot blackadder vind ik de progressie in die 2 jaar niet bijzonder eigenlijk

daarnaast vind ik de pose een beetje jammer
kun je niet een paar echte poses doen? je armen kennen we al wel van je avatar :)

Ey kerel je moet wat meer aan je schouders werken, zo als ik het nu zie..en defenitie zit er ook nie op ...het zijn meer ''dikke'' armen. Gooi je schema een keer om en eet wat minder zal vast nie erg zijn voor type bouw als jou..anders bouw je teveel en te snel vet op en raak je het ook minder snel kwijt als je gaat cutten.

Grote armen en schouders kerel ... de rest kunnen we weinig over beoordelen..

Een USB controller met 3 poortjes kost bij de lokale computerboer zo'n EUR 15 -.... ;)

Je weet wel wat ik erover denk

En die pose is echt je handelsmerk geworden :D

jaja, ik weet het ook wel...:o poseren had ik 3jaar geleden geen kaas van gegeten, wist veel hoe het moest:d

Zoals ik zei...dr wordt nog steeds gecut om dien^%$#@definitie te krijgen!!!
ik probeer zo snel mogelijk weer nieuwe usb poortjes te regelen zodak wat nieuws kan posten:)

ja rob post is ff een mooi lat spread ofzo of een most muscular, hier kunnen we niks mee. Behalve zeggen dat er aardige massa schuilgaat.

Nieuwe pics met een paar goede pose's zijn wel welkom.
Want met de "pose" op de foto zien de armen er al gauw groter uit dan ze in werkelijkheid zijn.
Er is zeker wel massa aanwezig, maar hoe goed die massa is en hoe de verhoudingen zijn is echt niet te zien op de foto.
Je kunt beter idd nu serieus gaan cutten (500kcal onder onderhoud) en wat spiermassaverlies op de koop toenemen.
En dan een goede kwaliteitsbulk gaan doen.

ben nu flink aan het cutten...600kcal onder onderhouds...deze week wat clen aangeschaft om het zaakje wat te versnellen...zucht...dat kuurtje in maart gaat dus niet door:(

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
Ano_80
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
5.261
Aantal reacties
17
Beoordeling
0,00 0 reviews