AndroidHealthClinic
Balboa18

rug

• Media owner Balboa18
  • Datum plaatsing
ik heb me hier geregistreerd in mei. Daarvoor trainde ik een jaar thuis een bietje met db's. Maar dat mag geen naam hebben, want ik deed tientallen setjes db curls en situps. Van voeding had ik al helemaal geen kaas gegeten.

Maar vanaf mei ging ik me dus verdiepen op deze site, en ging ik al met iets meer beleid met die db's 'trainen'.
Ik kwam steeds meer te weten en had ook steeds meer zin om goed te gaan trainen. Ik heb in juni een stang gekocht zodat ik kon gaan chinnen.

Via marktplaats.nl ben ik, eind juli heel goedkoop aan een bankje, sets db's en ezcurlstang gekomen.
Ik heb toen voor het eerst gebencht, gesquat en ge dl't.

Toen op vakantie gegaan en vanaf begin augustus is het echte werk begonnen! goed eten, trainen en rusten.
Ik ben van 75 kg in juli naar 92 kg nu gegaan.
Ik ben dus heel tevreden met het resultaat tot nu toe en ben op en top gemotiveerd.

Mijn rug:
bedankt alvast voor de reacties. De voorkant is een stuk minder. Vooral bovenkantborst en schouders zijn nog erg plat. Maar word aan gewerkt!

als je de foto van verder trekt komt hij scherper en indrukwekkender over, ideetje voor volgende keer :)

ziet er goed uit kerel ik heb ook alles thuis dus het kan je echt wel gaan lukken goeie vooruitgang succes met je pr

Gaat heeel snel bro, goede start gemaakt ook met voeding etc. is niet voor niets geweest. In een korte tijd flink gebouwd! nu door zetten en weer eens posten als je 100kg bent :D SUCCES!

tjah ik kan het zelf haast niet geloven, maar het is echt zo:S

had ik gvd maar eerder dbb ontdekt!

@ Black adder.op mijn bankje zit ook 2 stangen op waar ik de barbell op kan leggen. Daar leg ik de barbell ook op als ik ga squateb.

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
Balboa18
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
5.329
Aantal reacties
31
Beoordeling
0,00 0 reviews