S S spiertje16 9 jan 2006 what the f**k.. is dit klusmier? dude hoe kan dat 3 weken geleden had je een fucking speklaag dat kan echt niet allemaal zo snel weg zijn!!!!
what the f**k.. is dit klusmier? dude hoe kan dat 3 weken geleden had je een fucking speklaag dat kan echt niet allemaal zo snel weg zijn!!!!
K K klusmier 9 jan 2006 ik heb nooit op deze wijze geposeerd..............en jullie maar denken dat ik alleen maar dik ben het meeste vet zit rondom mijn buik!
ik heb nooit op deze wijze geposeerd..............en jullie maar denken dat ik alleen maar dik ben het meeste vet zit rondom mijn buik!
K K klusmier 9 jan 2006 ik heb geen broer.............maar je hebt gelijk: het is mijn spiegelbeeld ( en dat is nou eenmaal een stuk gespierder dan mijn eigen ik??)
ik heb geen broer.............maar je hebt gelijk: het is mijn spiegelbeeld ( en dat is nou eenmaal een stuk gespierder dan mijn eigen ik??)
5 5 50 Dollar 9 jan 2006 wazig...op die andere foto van curacao lijkt je bf wel 120% bij wijze van spreke...hier lijkt het max 12% ofzo:S iig niet verkeerd..zker een 7,5 waard.
wazig...op die andere foto van curacao lijkt je bf wel 120% bij wijze van spreke...hier lijkt het max 12% ofzo:S iig niet verkeerd..zker een 7,5 waard.
BodyGainer 9 jan 2006 Sorry maar als ik je andere pic's bekijk is het moeilijk te geloven dat het jou rug is . maar als het echt zo is wel top hoor !
Sorry maar als ik je andere pic's bekijk is het moeilijk te geloven dat het jou rug is . maar als het echt zo is wel top hoor !
Angerfist 9 jan 2006 Ik verwacht echt niet dat klusmier hier uit ze nek loopt te lullen. Dikke 8 voor jou ouwe!
markus 9 jan 2006 Dat is echt een verschil met je andere foto's. Mischien nog een betere stimulans om te gaan cutten
younggod 9 jan 2006 als dit echt een foto van jou is verander die dan heel gauw met die van je avatar! die doet je fysiek geen eer aan.
als dit echt een foto van jou is verander die dan heel gauw met die van je avatar! die doet je fysiek geen eer aan.
B B Blackadder 9 jan 2006 tja de lichtinval doet veel he klus , desondanks nette schouders en rug. en tegen de zomer wil ik je ripped met een sixpack zien.
tja de lichtinval doet veel he klus , desondanks nette schouders en rug. en tegen de zomer wil ik je ripped met een sixpack zien.