Fitness Seller
K

ruggetje tijdens vakantie Curacao

• Media owner klusmier
  • Datum plaatsing
een foto van mijn rug om aan te geven dat ik wel degelijk wat spiermassa onder die vetlaag heb zitten....

schouders, triceps en traps zijn zwakke punten: word aan gewerkt!
;)
what the f**k..
is dit klusmier?
dude hoe kan dat 3 weken geleden had je een fucking speklaag
dat kan echt niet allemaal zo snel weg zijn!!!!???

ik heb nooit op deze wijze geposeerd..............en jullie maar denken dat ik alleen maar dik ben ;)

het meeste vet zit rondom mijn buik!

ik heb geen broer.............maar je hebt gelijk: het is mijn spiegelbeeld ( en dat is nou eenmaal een stuk gespierder dan mijn eigen ik??)
;)

wazig...op die andere foto van curacao lijkt je bf wel 120% bij wijze van spreke...hier lijkt het max 12% ofzo:S

iig niet verkeerd..zker een 7,5 waard.

Sorry maar als ik je andere pic's bekijk is het moeilijk te geloven dat het jou rug is . maar als het echt zo is wel top hoor !

Ik verwacht echt niet dat klusmier hier uit ze nek loopt te lullen. Dikke 8 voor jou ouwe!

Dat is echt een verschil met je andere foto's. Mischien nog een betere stimulans om te gaan cutten

als dit echt een foto van jou is verander die dan heel gauw met die van je avatar!

die doet je fysiek geen eer aan.

tja de lichtinval doet veel he klus ;), desondanks nette schouders en rug. en tegen de zomer wil ik je ripped met een sixpack zien.

zo goed verschil :D je zou bijna aan t3/tren ect denken als je die voor fotos ziet :)

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
klusmier
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
9.886
Aantal reacties
38
Beoordeling
0,00 0 reviews