coltivatore 10 jan 2006 en dit is na 10 maanden? daarvoor nog nooit een gewicht aangeraakt? dan heb je heel veel aanleg, je stats zijn ook niet slecht alles goed in balans man, niks aan toe te voegen traps zijn erg groot
en dit is na 10 maanden? daarvoor nog nooit een gewicht aangeraakt? dan heb je heel veel aanleg, je stats zijn ook niet slecht alles goed in balans man, niks aan toe te voegen traps zijn erg groot
markus 10 jan 2006 Wow erg netjes voor 10 mnd training. Vooral traps en armen zijn erg goed, zeker gezien je leeftijd. Compliment!!
Wow erg netjes voor 10 mnd training. Vooral traps en armen zijn erg goed, zeker gezien je leeftijd. Compliment!!
smokey juul 10 jan 2006 Lijkt me goed mogelijk met deze stats en foto wat ik zo zie om 7 x 105 te drukken.
R R Ray de Waal 10 jan 2006 mooi droog, alleen zou ik schouders wat dikker proberen te trainen, hebt nu echt zo'n klerenhanger vorm!
mooi droog, alleen zou ik schouders wat dikker proberen te trainen, hebt nu echt zo'n klerenhanger vorm!