MuscleMeat
jawa

MM

• Media owner jawa
  • Datum plaatsing
na 10 maanden training.
t*ring man dat is echt een goed resultaat na 10 maanden trainen heb je ook een before foto?

damn netjes voor die leeftijd en trainingsperiode, heb je vanaf het eerste jaar al direct je training en voeding serieus aangepakt, of ook eerst wat aangekloot?

Iedereen bedankt voor de comments en de motiverende punten.
@ BodyGainer: beachboy look is net wa anders volgens mij, beachboys lopen op luciferhoutjes mijn benen zijn bij lange na nie dun.

@ blackadder: heb de eerste maand wel een beetje lope aankloten, maar ben langzamerhand steeds serieuzer gaan trainen.

@ Loe: toch kan het wel, ik ben het levende bewijs

Een 9 voor de topprogressie. Je traps zijn eng groot, maar je deadlift blijft een beetje achter in vergelijking met de rest.

C
Gaat met jou zeker goedkomen. Je ziet er goed uit. Alleen de foto's kunnen beter zodat je er beter uitziet. Op de foto kom je niet goed uit.
Trainse.

@nofear train!: ik ben nog jong en moet nog veel groeien, ik kan daar goed uit de weg tot nut toe... zodra ik meer kilo's kan tille als dat ze daar hebben, ga ik ook zoeken naar andere gym..

ik ben echt hella jaloers :P

Jouw aanleg is echt hoog, daarentegen train ik ongeveer even lang, til geen reet, heb veel minder massa/vormen, damn echt oneerlijk, klote ecto bouw van me =(

Goed man!

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
jawa
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
4.073
Aantal reacties
33
Beoordeling