Fitness Seller
Powerblade

13 maanden

• Media owner Powerblade
  • Datum plaatsing
Na 13 maanden trainen, waarvan de laatste 4 PL gericht.
Nu aan het bulken, wil er voor de zomer wel droger op staan.
BW 108kg bij 182cm en 15% vet
ziet er netjes uit!! Zeker voor 13 maanden! Heb je afgezien van een krachttoename nog massa erbij gekregen in de laatste 4 mnd PL?

Ziet er veel mooier uit dan je vorige latspread van 30 april 2005!
Goed veel massa.
Mooie traps.
Alleen mogen de schouders van mij ten opzichte van de traps iets dikker...

Keep up the good work, de "oudjes" doen het nog best!

@Smoothmold; massa toename is de laatste 7 maanden al zeer beperkt geworden.
Tijdens die 4 maanden PL ben ik wel meer massa op benen gaan aanzetten, omdat ik voor die tijd niet kon squatten, DL enz.
En traps, lats en borst laten nog wat toename zien in die tijd.
@Dutchvince; zijkant en achterkant schouders lopen nu idd achter, moet ik harder aan werken.
Voorkant schouders is wel fors dikker geworden, maar dat zie je hier niet.

ik heb het idee dat je je lats niet echt spreid, je spant meer je traps aan, wat er ook niet verkeerd uitziet.. maar niet echt de bedoeling is van deze pose.

gaat de goede kant op blade, ziet eruit als vrij harde spieren, doordat pl natuulijk!
netjes en volhouden nou!

MASSIEF!!

en je BW! gaat lekker dat bulken!

de volgende van jouw leeftijd die ik hoor zeggen dat het allemaal niet meer gaat met de vetjes en de spiertjes laat ik deze foto zien :D

Vet zwaar shruggen, barbellshrugs tussen 180 en 240kg en soms ook hoge reps met 50kg DB's.
En powercleans en DL wil wel helpen.

netjes gedaan PB!

Wijdte is er, dikte is er en je hebt natuurlijk buffe traps!
Ook zie ik dat je bf % idd minder is, dan je eerdere foto's!

punten om extra aandacht aan te besteden: idd zijkant+ achterkant schouders en armen! Dat worden veel Tate's en curls voor jou! ;)

Dat zier er verdomd net uit in zijn algemeenheid. Zeker als je bedenkt dat je pas 13 maanden aan de gang bent. Dik verdiende 8.

Ja, maar je had toch al een trainings geschiedenis? Maar toch netjes, goeie traps

mooi werk blade!!!!lekker doorbulken en cutten in april:D Dexer the "blade"Jackon eat your heart out:cool:

Mijn hele krachtsportgeschiedenis is niet langer als 13 maanden.
Daarvoor heb ik 3,5jaar helemaal niks aan sport gedaan, en voor die tijd heb ik aan freeclimbing gedaan.
Maar dat kun je niet op een lijn met krachtsport zetten, daar heb je uithoudingsvermogen, explosiviteit en juist zo weinig mogelijk massa nodig, vergelijk een beetje met boksen waarbij je binnen je gewichtsklasse wilt blijven.

Ziet er zeker goed uit, goed massief en dik. Met de wijdte is ook helemaal niets mis. Ziet der in ieder geval zeer krachtig uit!

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
Powerblade
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
5.185
Aantal reacties
25
Beoordeling
4,00 1 reviews