B B builderB 29 jan 2006 kijk, dit gaat mij niet meer lukken in 3 maand tijd! Echt, diep respect, 40 jaar en zo buffelen. goede schouders, traps. bovenarmen zijn ook niet de minste. Borst is wat minder in het geheel. (maar toch in staat om 150 te benchen!) chapeau! een 8,5. dat wordt dus een 9
kijk, dit gaat mij niet meer lukken in 3 maand tijd! Echt, diep respect, 40 jaar en zo buffelen. goede schouders, traps. bovenarmen zijn ook niet de minste. Borst is wat minder in het geheel. (maar toch in staat om 150 te benchen!) chapeau! een 8,5. dat wordt dus een 9
Milky 29 jan 2006 Al mooie massa! Ook vanwege mij een 9 voor de late leeftijd waarop je begonnen bent en de goede vooruitgang! Doe zo verder!
Al mooie massa! Ook vanwege mij een 9 voor de late leeftijd waarop je begonnen bent en de goede vooruitgang! Doe zo verder!
D D downloadking23 30 jan 2006 zeker netjes voor 13 maand ... vind het alleen wel een beetje erg groot voor zo'n korte periode...
Zelda 30 jan 2006 Alles is wel gezegd, een acht voor je fysiek, een negen vanuit PL oogpunt, afgerond dus een 9.