Fitness Seller
FrederX

Foto Oktober 2005

• Media owner FrederX
  • Datum plaatsing
let op! Oude foto 2005.. ik heb sinds dien nauwlijks nog kunnen trainen ivm rug..

stats op foto 81 kg en 7.5%bf

ik heb het erg druk met school en stage en bijbaan.. ik kan nauwlijk trainen ivm helse pijnen in rug, waarmee ik maar weer naar de chiropractor ga.

ik ben van plan nu minimaal 3x per week te trainen.. en als mn rug langzaam overgaat na de zomervakantie weer te gaan knallen.. 5x p/w ttrainen en 7x per dag eten

nu krijgen we weer de grote vraag: heeft hij gekuurd.. waarop ik kan zeggen dat ik het heb geprobeerd.. in de zomer.. maar na 4 weken ben gestopt ivm mijn rug.. of ik veel ervan heb gemerkt.. nee.. eigenlijks niets overgehouden.. alleen wat meer energie gehad..

gr frederx
ohja, stats nu zijn niet meer zoals het geweest was.. nu 11% ofzo en 80kg..
train nog maar 2 tot 3x per week.. en met weinig energie.. ik loop fulltime stage en moet veel voor school doen.. erg druk, weinig eten, weinig trainen, weinig rust

Mooi fysiek, nette proportie en goed droog!

Veel suc6 verder met trainen en met vreten! ;)

btw, hoe oud ben je trouwens ivm je gepoogde kuur? Mij lijkt het zo dat je nog genoeg massa natural kan behalen!

Whaa ziet er bruut uit kerel ik hoop voor je dat je binnekort weer gaat vreten en knalleN!!

Zonde man dat je zoveel last van je rug hebt, want dit ziet er echt zéér goed uit. Het hele totaal plaatje klopt. Alles is goed in verhouding. De droogte is goed verdeeld, dus geen droge biceps maar dikke pens. Erg netjes!

Sterkte met je rug. Ik weet hoe frusterend het kan zijn iets graag te willen, maar er niet 100% voor kunnen gaan door omstandigheden.

echt mooie pic man ! ben jaloers op jou ... dikke 10 voor jou ;) hopelijk is je rugpijn ook snel voorbij zodat je er weer lekker hard tegenaan kan gaan :D

een 9. niet omdat het nou bruut veel massa is, maar het ziet er gewoon prima uit!

goede abs, dikke borst, volle armen en van wat ik kan zien goede traps.

hopelijk kan je snel weer goed aan de gang.

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
FrederX
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
9.066
Aantal reacties
36
Beoordeling
0,00 0 reviews