MuscleMeat
L

e

• Media owner lorre01
  • Datum plaatsing
Op deze foto lijken je armen veel minder dan op de andere hmm. Trek eens van wat verder, en niet in een hoek, dan is het zeker neutraal.

L
ja ik mis inderdaad wat massa, ben 20 jaar nu, train in totaal iets van bijna 3 jaar, maar in het eerste jaar was dat niet regelmatig. Ik doe echt men best om massa te krijgen (gewichtstoename), maar het is echt moeilijk... ik zit al een paar maand op hetzelfde niveau. Ik weeg ook maar slechts 58kg. Als iemand weet wat ik verkeerd doe, of tips heeft zijn die altijd welkom!

L
miss handiger om te weten, ik kom van 54 kg, dus iets van 4 kg gewichtstoename... is iet wat weinig vind ik

het lijkt precies of je u adem inhoud lol voor de borstkas groter te maken

L
ja ben ni echt groot, iets van 1m70

zoals ik bij je vorige foto zei, je bent aardig gepropotioneerd en je ziet er redelijk hard uit en dat is natuurlijk hartstikke mooi.

Maar je hebt gewoon heel weinig massa, borst en anderarmen ogen nogal klein.

Ook al ben je redelijk hard, ziet je buik er niet geweldig uit en daar moet je dus aandacht aan besteden,

succes daarmee!

58 kg op 1.70 en je ziet er zo uit? Dan heb je vast mini-benen toch? Goed blijven dooreten en het voedingsforum hier goed lezen als je wil bijkomen.

L
ja mijn benen zijn inderdaad ni echt schitterend, die zijn al altijd redelijk achtergekomen op de rest

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
lorre01
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
3.627
Aantal reacties
14
Beoordeling
0,00 0 reviews