MuscleMeat
Masallah

2006

• Media owner Masallah
  • Datum plaatsing
Eindelijk weer blessure vrij
ziet er groot uit ja. Maar ik denk dat je je adem inhoudt? Jammer van de acne idd

goede rug en schouders ! alleen je armen (vooral triceps) en borst lopen wat achter. Heeft veel weg van mijn fysiek wat dat betreft.

Klopt ja van dat acne, dat is een groot probleem voor mij,
overgevoeligheid voor teveel eiwit.

Tips voor het vergroten van de dikte van de vleugels?

Zal de pose volgende keer beter uitvoeren, zodat de buikspieren
ook doorkomen.

Thanks for the comments people

Goede v-vorm.
Voorkant schouders is erg goed.

Achterkant schouders, armen en traps moet aan gewerkt worden.

Gewoon rows doen dan komt de dikte wel goed!

En hoeveel water drink je?Probeer gewoon minimaal 4 liter water per dag te drinken dan gaat de acne waarschijnlijk wel weg.

te weinig massa,slechte rugfoto,wel goede schouders,eiwitovergevoelig of ana.....acne?? Succes verder

Goede lats, erector spinae en delts. Puntjes van aandacht zijn wellicht je trapezius en je algehele core. Het lijkt trouwens of je je TVA spier aanspant.

je moet evenwicht behouden in u lichaam dat dat is het belangrijkste zien dat je alles goed traint en niet enkel u rug of schouders want na een snelle tijd ben je rap uit evenwicht !!

Hey Gekke G, drink al wel zo'n 3 liter water per dag, en een totaal wel
rond de 5 liter vocht, voornamelijk naast water, melk.

Maar ga het proberen, met meer water.

And Supersteve, te weinig massa, je hebt wel gelijk wil natuurlijk meer massa.
Vanwege mijn hoge verbranding toch nog zeer lastig, kom van de 50 kg grens
en heb al 80 kg gewogen met BF van 6%.

Enne door eiwitovergevoeligheid krijg ik acne ;)

DumphuiZ dank je voor je comment, zal de punten in de gaten houden.
TVA spier, heb opgezocht welke het is, naar mijn mening en gevoel span
ik deze niet aan.

Atl ... de verhouding is uitbalans, vanwege aanleg van verschillende spieren.

Anyway people, bedankt voor jullie comments!!
Ik ga maar weer eens flink aan de bak, heb nog genoeg te doen ;) Ciao

gast wijdte is goed, dikte komt vanzelf! voor acne - probeer zonnebank, je hebt al allochtonen tint van jezelf maar als je nog iets donkerder bent dan vervellen die vlekjes vanzelf of ze vervagen. Daarnaast is er ook zo'n middeltje van de dokter die puisten tegen gaat.. bne naam ervan kwijt.. mensen dachten dat je daardoor ook moodswings zou krijgen maar dat is niet zo, het was bewezen dat het niet zo was.. als ik de naam weet kan ik wel een linkje zoeken! misschien dat iemand me kan helpen om op de naam te komen?

ik heb ook puisten op me rug heb dat al vanaf mijn 14e maar als ik ff zonnebank zijn ze zo weer weg! je hebt ook zalf dat heet bynzolperoxide als ik t goed uit mn hoofd heb. werkt wel maar kost 10 euro per tube en gaat een week mee, dus beetje duur.

SageFrancis en Prelude, klopt heb een middel voorgeschreven gekregen,
bynzolperoxide ja, heeft mij geholpenin het begin, maar komt ook weer terug.

Heb dat vaker gehad met middeltjes daarvoor, alsof je er immuun voor word.
Zonnebank doe ik ook weleens, maja ik heb het nu eenmaal, soms wat meer
dan anders. Doe je niks aan toch? Als het warmer is de zee induiken,
dat helpt echt. In turkije was ik alles binnen 2 dagen kwijt :D

haha hier plak je wel je ogen weg en op de vorige foto niet

je bent t*ring wijd, wel freaky. Vind het zelf niet echt goed bijgehouden van je kwa verhouding, werk aan je zwakke punten (inderdaad armen). en de dikte.

Verder heel veel respect voor jou als je ziet hoe je vroeger was, je hebt je aanleg ook niet mee en dat je van de 50 afkomt is echt super knap. Echt een doorzetter!

ik snap het niet hier.. deze gast krijg vooral 6jes, en ziet er naar mijn mening goed uit.. en dan zie ik andere pics voorbij komen die een mindere fysiek hebben, en die krijgen zomaar 7 en 8en..

Ik ben alleen een beetje over je schouders te spreken.
Bij zo'n lage vetpercentage niet één buikspier te bekennen, biceps en tripeps en vooral borst totaal geen massa, alsof je ze haast niet traint.
En je rug, het lijken eerder grote sproeten dan puisten.
Omdat je taille heel smal/slank is lijkt het alsof je een brede rug heb, maar het is op je schouders na heel skinny en eng om te zien.

Nog een lange weg te gaan!

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
Masallah
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
10.899
Aantal reacties
37
Beoordeling