Moob 1 mrt 2006 Vind die sateprikker nog wel meevallen. Maar zit er geen zelfontspanner op dat ding? dat is wat makkelijker foto's maken.
Vind die sateprikker nog wel meevallen. Maar zit er geen zelfontspanner op dat ding? dat is wat makkelijker foto's maken.
Suicide Sid 1 mrt 2006 Sorry Ma in vergelijking met de goeie hier opt board ist wel zo, in vergelijking met de gemiddelde man misschien ni...
Sorry Ma in vergelijking met de goeie hier opt board ist wel zo, in vergelijking met de gemiddelde man misschien ni...
S S SuperKnurft 1 mrt 2006 Dat gezicht oeeh!.. Verder mooie bicep, keep the satéprikker erin! goed voor de motivatie
Balboa18 2 mrt 2006 ik zal je wat zeggen.. zo breed is de gemiddelde die hier op het board komt nietdenk ik zat ectoboys die meelezen in de topics(Y) hoe oud ben je?
ik zal je wat zeggen.. zo breed is de gemiddelde die hier op het board komt nietdenk ik zat ectoboys die meelezen in de topics(Y) hoe oud ben je?
Suicide Sid 2 mrt 2006 Nog ff commentaar van mezelf: kvind mijn biceps cut, maar mijn triceps zijn wel vrij stevig/sterk
Smoothmold 2 mrt 2006 maak eens een foto van je rug en benen. Ik vind dat deze foto weinig laat zien.
J J Junipero 25 mrt 2006 gvd 38 cm dat schilt nog 2 cm voordat je buitenwipper kan worden (minimum vereisten bij sommige discotheken)
gvd 38 cm dat schilt nog 2 cm voordat je buitenwipper kan worden (minimum vereisten bij sommige discotheken)