AndroidHealthClinic
MikeCoolen

ARMPJE

• Media owner MikeCoolen
  • Datum plaatsing
DEZE FOTO IS GENOMEN VOOR VERGELIJKING OVER 3 MAANDEN NA MIJN KUUR DUS OVER 3 MAANDEN IN DE ZELFDE POSE FOTOS. DATUM NIEUWE FOTOS: 05-06-2006

KUUR OMSCHRIJVING:

500 MG SUSTANON P/W
WEEK 1 TOT 6 200 MG DECA P/W
25 MG DIANABOL P/W

WEEK 6 TOT 12 500 MG ENANTHATE P/W
200 MG DECA

MIJN GEGEVENS: 19 JAAR OUD
DEN HAAG
DOEL: WEDSTRIJDEN WINNEN

LICHAAMS MATEN: KOMEN ERAAN
IK BEN ONGEVEER AL 9 JAAR ACTITIEF AAN HET SPORTEN EN LAATSTE ANDERHALF JAAR HEB IK MIJN SPORT GEVONDEN EN DAT IS BODYBUILDING!

IK WEEG MAAR 80 KILO OP DIT MOMENT IK HEB OP 86 GEZETEN MAAR DOOR PRIVE OMSTANDIGHEDEN AFGEVALLEN EN IK BEN 1.80

VOOR DE DUIDELIJKHEID DIT IS EEN FOTO VAN GISTEREN EN DIE IS GENOMEN OMDAT IK DUS WEER BEGIN MET EEN KUUR ( ZIE KUUR OMSCHRIJVING) EN GRAAG WIL ZIEN WAT MIJN VOORUITGANG IS!

Je bent pas 19 jaar en nu al kuren,ik denk dat je nog zeker wel een paar jaartjes doorkan groeien zonder.Ook vind het maar een raar kuurtje wat je omschrijft.week 6 tm 12 Test E hmmmm
Als je dan toch persee wilt kuren doe dan een nette

Zet je capslock uit. Is zwaar irritant en ik ben niet de enigste. Voor de rest mooie fysiek.

25mg dianabol p/w? zal wel p/d moeten zijn ofnie... verder is kuren niet nodig lijkt me, maar doe wat je niet laten kan ;)

tja vind je eignelijk te jong , maar je kuur vind ik nog erger.

Met deca kan je voorlopig wel grote wedstrijden vergeten he? tenzij je alleen maar open wedstrijden wil gaan doen.

Deca werkt ook pas in week 4 dus zou hem wel even doortrekken naar 8 a 10 weken.

En waarom switch van sust naar test ent?

Off topic: @ Ryu, wat is het verschil met een open wedstrijd en een "normale" wedstrijd dan?

Dat je kuurt moet je zelf weten, oordeel ik niet over.

Ik kijk alleen naar het fysiek, en de vormen zien er zo op het oog goed uit.
Mag wat mij betreft een stuk voller, maar de foto is ook niet echt duidelijk. Doe eens wat poses?

correctie: 25 mg dianabol p/d tot week 6 en week 6 tot 12 ook 200mg deca p/w en waarom over te gaan op enanthate is om dat je in sustanon vier soorten test in zitten 1 kort werkende ester, 2 middel werkende esters en 1 lang werkende ester en omdat je dan langzaam een depot maakt van die lange ester die je normaal 200 mg p/w van krijgt gooi je er in een keer 500 mg in(een andere lang werkende ester bijv: enanthate) en geen andere test meer zodat je lichaam weer een soort schok krijgt waardoor nog net die laatste 6 weken een paar kilo meer kan pakken maar het verschilt per lichaam hoe je er op reageert want als je na 5 weken nog steeds het gevoel hebt dat je op sustanon goed vooruit gaat kan je gewoon doorgaan tot week 12 met sustanon en mijn nakuur stond er niet bij ik dacht dat jullie het wel hadden begrepen maar ik gebruik pregnyl als nakuur ik hoop dat het zo een beetje duidelijker is !

Sorry hoor maar ik vind het een vreemde manier van redeneren dat van de esters.
Je doet een kickstart met D-boll voor 6 weken ,Test Enanthaat zit op z,n niveau na ongeveer 3 weken dus ik snap je theorie niet echt kerel beetje dubbelop zo als je het nu doet
Ik zal het dus zo doen of 4 weken D-bol en 10 weken Test E.
Of doe een Frontload van 500 Test E
Of als je zo graag met korte Esters wil beginnen Test Prop en laat de D-Bol Zitten.
En ik denk dat je hier beter over verder kan discuseren in de AAs sectie

iedereen heeft zijn eigen mening hierover tuurlijk en er zit ook wel wat in wat je zegt maar ik heb heel goede bronnen in het prof circuit die heel dicht bij me staan en adviezen geven en nee er worden geen namen genoemt.

m.v.g. Mike

sorry maar dan geven je die kut adviezen.. 19 jaar en dan al gaan kuuren.. Dat moet je pas doen als je aan je top zit en om dan nog uit te breiden.. niet nu al in het begin.. maakt nu al je lichaam kapot

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
MikeCoolen
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
5.680
Aantal reacties
29
Beoordeling
0,00 0 reviews