MuscleMeat
MikeCoolen

ARMPJE

• Media owner MikeCoolen
  • Datum plaatsing
DEZE FOTO IS GENOMEN VOOR VERGELIJKING OVER 3 MAANDEN NA MIJN KUUR DUS OVER 3 MAANDEN IN DE ZELFDE POSE FOTOS. DATUM NIEUWE FOTOS: 05-06-2006

KUUR OMSCHRIJVING:

500 MG SUSTANON P/W
WEEK 1 TOT 6 200 MG DECA P/W
25 MG DIANABOL P/W

WEEK 6 TOT 12 500 MG ENANTHATE P/W
200 MG DECA

MIJN GEGEVENS: 19 JAAR OUD
DEN HAAG
DOEL: WEDSTRIJDEN WINNEN

LICHAAMS MATEN: KOMEN ERAAN
Het zal z.n lichaam niet kapot maken@ bramophyte, hij heeft immers wel een goede basis daar hoor je me niet over.wat ik alleen wil zeggen is dat ie naturel nog wel wat meer kan bereiken aangezien ie nog vrij jong is en met een verstandige kuur is nog nooit iemand kapot gegaan,maar ben het wel eens over dat als het pro s zijn ze wel rare adviezen geven maarja...

Netjes bro.

@Pure_tech: hij loopt een ontzettend groot risico z'n hormoonhuishouding permanent te verzieken door op deze leeftijd al te kuren. Verder zou ik hem adviseren even in het AAS forum te lezen/posten.

Even offtopic, wat is dat toch voor een ongelooflijk k*tgezeik over slecht voor je lichaam etc etc, alle profs waren op hun 18e al wedstrijden aan het winnen en deden dat echt niet naturel.. dus waar hebben we het over ? Als je wilt gaan moet je gas geven, niet te veel stilstaan bij al dat ethische gezever van een ieder hier die niet dezelfde ambities heeft. Profs geven misschien niet altijd de meest veilige adviezen, maar wat zij zeggen werkt ! PUNT ! heel veel mensen willen zo voorzichtig mogelijk doen waardoor ze gewoon veel te weinig uit hun kuurtjes halen, je hebt maar een paar kuurtjes waar je maximaal op kunt gaan, daarna wordt het luttele kilo werk.

Nog even de beoordeling, als je hiervoor nog nooit hebt gekuurd, vind ik het wel gaan, maar ik als dat niet zo is, dan vind ik het niet echt indrukwekkend. 82 kg is niet veel voor een 1.80 frame.. ik ben zelf ook 1.80 en na een simpel kuurtje van test only 6 weken zat ik al op 93.5 . wel iets hoger vet % dan jij, maar ook aardig wat beef meer.

eindelijk iemand die me begrijpt! maar even wat anders ik heb 86 kilo gewogen met 3.7% vet met alleen een beetje deca en cardio 6 uur in de week maar door prive omstandigheden heb ik maar liefst 8 kilo spiermassa verloren en zit nu op 7.8% vet dus die kuur was zeker wel goed voor me maar sommige dingen kun je niet voorzien dat ze gebeuren.

L
zeker weten mooie armen... Alleen jammer van die kuren man .. k bedoel je bent 19jaar je zou nog zeker een paar jaar zonder kunnen. Maarjah ziet er cker goed uit keep on train

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
MikeCoolen
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
5.680
Aantal reacties
29
Beoordeling
0,00 0 reviews