Smoothmold 13 mrt 2006 @chao Waarom jackyserberie een 1 geven als je er zelf crap uitziet. Ohja, Keep Lifting those heavy weights, haha!
@chao Waarom jackyserberie een 1 geven als je er zelf crap uitziet. Ohja, Keep Lifting those heavy weights, haha!
K K Klaaswitz 13 mrt 2006 Slechter dan Jackyserberie, dus aan de hand van jouw maatstaven geef ik je een 1. Lager kan namelijk niet.
Slechter dan Jackyserberie, dus aan de hand van jouw maatstaven geef ik je een 1. Lager kan namelijk niet.
Mobile99 13 mrt 2006 Als het er zo 1 is, krijgt hij van mij ook een 1. Ook volgende keer niet je biceps tegen je borstje houden he?
Als het er zo 1 is, krijgt hij van mij ook een 1. Ook volgende keer niet je biceps tegen je borstje houden he?
K K Kouwie 13 mrt 2006 hey choa gaat ook wel goedkomen je traint wel hard je verdient het wel! *en die 1 jonges was meer een grapje omdat we elkaar onderling kennen gr joey
hey choa gaat ook wel goedkomen je traint wel hard je verdient het wel! *en die 1 jonges was meer een grapje omdat we elkaar onderling kennen gr joey
J J jackyserberie 13 mrt 2006 hahahaha ja hij is een trainingsmaat van mij........dus kap maar met hem 1-en geven hahaah
M M mass_builder 13 mrt 2006 chao!!! je beginvormen zijn er al!! lekker doorknallen en het komt helemaal goed!
levrone84 13 mrt 2006 Jongens hebben jullie wel goede begeleiding? Ik meen het! Ik bedoel het niet als een belediging.