MuscleMeat
B

rugske

• Media owner Bene
  • Datum plaatsing
rug na 1,4jaar
Uhm.. ben jij dit wel :S
Bij de vorige foto die je plaatste was je namelijk nog een n*ger en nu ben je opeens een blanke die verbrand is :S en ongeveer 2 keer zo huge..

Maar als jij dit wel bent nice back

B
ongelooflijk kijk geef me je e-mail adres ik doe dezelfde broek en riem aan, en toon dat ik dat ben en ben half en half :D

Jezus mina man gebruik je ogen timmie
die op die vorige pica is toch geen n*ger?
Ik geloof absoluut we ldat hij dit is, er staat toch ook dat die andere zijn before pic was. Dit is dus zijn after pic
Ziet er top uit gozer

B
zal morgen eens een foto posten die van iets verder is getrokken, dan zie je da ook dat et breder lijkt MAAAAR dat ik het dus degelijk ben :d

B
tjaah weet je, als je me niet geloofd nzoow geef adres, stuur je 20 foto's of wat dan ook, des noods cam maar geloven zul je :d hehe

goed hoor. Maar volgens mij train je je benen zelden, je hebt een smalle poep :p

B
njaah idd train benen minder maar ben nu vaker bezig.. ma eigenlijk ook ma enkel voor de kickboxen;)

B
ma ziet er wel wa breder uti dan int echt :p => http://users.pandora.be/2003_BTA_devlopements/Afbeelding(48).jpg

B
euhm heb een tijdje een aangepast eetschema gevolgd, gewoon daarnaast creatine, aminuzuren, bcaa's en dergelijke, maar NOG niets anders :p

dit op een jaar met voedingssupps, laat me niet lache bro, je rug iss machtig bigggg maar heb je geen snelheid verloren bij et kickboxen? ik kom moeilijk mass aan door entensief te kickboxen maar dit op een jaar, damn!

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
Bene
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
4.891
Aantal reacties
32
Beoordeling
0,00 0 reviews