XXL Nutrition
B

rugske

• Media owner Bene
  • Datum plaatsing
rug na 1,4jaar
B
tja borst is bij mij een pak minder, ale krijg best wel wat getild, maar je ziet er niet veel van zou iemand me misschien enige tips kunnen geven om hie in massa bij te komen? en euhm ik kickboks niet zo intensief.. of ik echt veel snelheid ben verloren weet ik niet, ben ongeveer een jaartje gestopt en anderhalve maand geleden terug begonnen.. k'kom trouwens van 92kg en de breedte zat er ergens al wel een beetje in ;)

at Bene, mn borst is sinds een maandje licht verbeterd. Loopt ook erg achter.
Ik heb het zware benchpressen-dumbell pressen laten varen en concentreer me meer op uitvoering-meer reps (behalve 1ste oef alles boven 8 reps) Beginnen met zware flyes ipv een druk oefening, voor mij werkt het in ieder geval wel een beetje, nu maar hopen dat het over een tijdje echt zn vruchten heeft afgeworpen.

Zeg pusher waarom geloof jij niet dat dit haalbaar is met alleen voedingsupplementen?IN 1 jaar en 4 maanden is dit makkelijk haalbar hoor!

Lol bene , van lanaken ? dan MOET ik of men broer u kennen :D ik denk dat ik weet wie ge zijt ;) hebt ge msn ? nice V trouwens :D

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
Bene
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
4.891
Aantal reacties
32
Beoordeling
0,00 0 reviews