Fitness Seller
Arms

voorbereiding NK 23 april

• Media owner Arms
  • Datum plaatsing
Heb nog 5 weken te gaan, kom dit jaar een stukje zwaarder maar moet er nog wel ff aantrekken om weer de goede shape te hebben.
Thanks voor jullie positieve comments,
Mijn Nick moet zijn traps?? Komt door mijn vriendin Rachelle, ik trainde ze nooit, ze vond dat ze groter moesten, dus dit jaar altijd meegepakt met schouders.
Waarom ik nooit iets post?? Wat moet ik posten, mijn voedingsschema??
Heb ik al gedaan, het veranderd steeds en niet ieder lichaam is hetzelfde.
Is inderdaad ook erg druk, sta full-time in een winkel, moet iedere ochten me cardio doen ( had ik maar niet zoveel moeten eten :P ) s'avonds nog trainen, eten maken voor volgende dag. In de tijd die over is moet veel geregeld worden. Ja, ben best wel druk. Bovendien posten jullie al genoeg over mij, alles is dus al gezegt.
Hoeveel tijd tussen koefnoen en dit?? Maximaal 2 maanden, moet ook toegeven dat ik er daar niet uitzag, haha

stats van gister(foto dus):
24 jaar
98 kilo
7%
5 weken
vorrig jaar stond ik met 87 op het podium. Dit jaar wachten we ff af hoeveel ik zal wegen.

Ziet er super uit Jonathan! Ga je weer de overall pakken? ;)

Hoe train je op dit moment? Flink zwaar, max. 8 reps?

Met posten wordt bedoelt ervaringen/tips etc delen met de rest van het board bro. Desondanks goede shit.

looking good..

en idd wat adema zegt: ervaringen en tips delen..

niet elk lichaam is hetzelfde, maar we kunnen altijd je tips en ervaringen in overweging nemen en kijken of het voor ons werkt..

veel succes op het NK.. komt wel goed ;)

Ziet er bruut uit. Maar kan je anders niet in de sectie vraag 't de pro posten? Of post je daar al?

Zulke foto's zie ik graag. Dit is pas bodybuilding.

Succes met de wedstrijd en voorbereiding.

Hee arms kom eens een keer op de sectie vraag het aan de prof[/I, ]ik denk dat veel bbers hier dat heel erg leuk zullen vinden. En kom eens vaker terug hiero. Maar je blijft een van de toppers schitterend.

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
Arms
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
14.179
Aantal reacties
53
Beoordeling
0,00 0 reviews