Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Dank u wel...maar dat is nu net het probleem..ik ben pas fatsoenlijk begonne met mijn benen dit jaar, heb ze nooit echt getraind. Is dus nog héél wat werk aan om ze wat in verhouding te krijgen! Als de benen wat massiever zijn, plaats ik er hier ook enkele foto's van.
ik ben er 21...ik train 4 soms 5 maal per week, werk veel met dumbells..ze zeggen dat dit de beste manier is. ben op dit moment een omgekeerd piramide-systeem aan het uitwerken..dit wil zeggen: eerst set met het zwaarste gewicht 8x daarna verlagen in gewicht en 10x, dan nog iets lager en 12x zodat je de maximale pomp bereikt.
Je bovenkant is goed massief zeg, hoe lang ben je eigenlijk?
Wanneer je je benen weet op te werken naar de verhouding van je bovenlichaam dan ben je flink compact!
Ik weet hoe moeilijk het is om je benen volume te geven vooral wanneer je daarin je lengte tegen hebt.
Succes!
Wij wegen ongeveer even zwaar en zijn ongeveer even groot, ma jij ziet er 10x massiever uit!!!!? WTF??!! Ma ik train mijn benen wel, misschien is dat de reden?