XXL Nutrition
Gertje84

side triceps

• Media owner Gertje84
  • Datum plaatsing
even triceps pose..sorry voor onduidelijke foto maar is met webcam..ik doe mijn best! 1m73, 72kg, 9% vet.
Gast, wtf?? ik vind dat je goeie verhoudingen hebt, mooie borst, mooi plat zo te zien en vol. Je armen zijn GROOOOT! wat is je lengte?

1m73 is mijn lengte..maar weeg maar 72kg doordat mijn benen achterliggen, ik ben ze dit jaar pas echt beginnen opbouwen. nog veel werk aan!

wat jullie ook mogen denken, heb geen kuren/verboden producten gebruikt. Ben al een jaartje eiwitshakes/creatine/bcaa's afwisselend aant gebruiken, en veel afwisselen in schema's, da's altijd goed as je wilt groeien.

ok manne, even correctie heb nogmaals gemeten deze keer wel fatsoenlijk aangespannen...41 cm :cool:

ziet er allemaal veel meer uit vind ik, damn deftige mass kerel! ik wil wel geloven dat et natural is maar dan zou ik es wille wete hoe lang je traint???

ik ben begonnen in augustus 2002...dus ik ga naar de 4j intensieve training toe.

ik vindt de pose niet zo goed op al de foto's met pose's kun je meer laten zien dan gewoon in je stoel te zitten voor de cam voor de rest ziet alles er wel goed uit maar de borst loopt wat achter vindt ik persoonlijk

Ziet er bruut uit man! Vind juist dat je een erg goede borst hebt! Vooral te zien op je overige foto's! Nu die beentjes in verhouding krijgen!

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
Gertje84
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
8.957
Aantal reacties
37
Beoordeling
0,00 0 reviews