AndroidHealthClinic
Gertje84

My Back..ik sta wel wat scheef ik weet het

• Media owner Gertje84
  • Datum plaatsing
- 1m73, 72kg, vet 9%...bijna 4j training -
vond dat je er zwaarder uitzag op die ander foto's, niet slecht daarvoor maarja, go on, good work, je armen hier ook 41cm ??

je moet meer achterkant trainen u rug staat niet in verhouding met de rest,lats zijn niet goed onderug ook niet vleugelsspieren ook niet

Ik weet het Atl. ...je hebt een punt daar, mijn rug ligt ook wat achter op de rest, heb rug altijd beetje verwaarloosd ben ze nu pas echt goed beginnen trainen maar toch thx voor de commentaar...ik weet nu wat doen!

in verhouding tot de rest .

beetje assymetrische fysiek .

doe er wat aan , je hebt potentie :bow:

Ik woog in augustus 2002, toen ik begon, 51kg ongeveer...was dus echt wel heel erg mager..:(

kerel serieus . als je dit forum eerder had gevonden dan had je 20 kg per jaar gegained puur natuur ;)

Zeer goede fysiek kerel!!! alleen lijkt het dat je rug nog wel wat meer massa en wijdte kan gebruiken als ik zo de voorkant foto's bekijk..

Ziet er wel zeer goed uit, maar het lijkt iets uit verhouding..
Kan ook door de foto komen?

En hoe zou ik dan nog meer kilo's kunnen gainen zo ineens door dit forum, Koetje? want hang nu al een hele tijd vast op dit gewicht.

check de voedingssectie en trainingssectie .

volgens mij eet je te weinig , en een goed bulkschema kan wonderen doen :thumbup:

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
Gertje84
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
4.599
Aantal reacties
19
Beoordeling
0,00 0 reviews