XXL Nutrition
geofn

triceps

• Media owner geofn
  • Datum plaatsing
ben nu bezig ook aan het eten :p weet je toevallig niet hoeveel kalorieen er in een ijskreem zitten?

lol ijscream ? KIP/RIJST/PASTA/KWARK/BRINTA/... begin dat te vrete inplaats van een ijscream kerel :rolfol:

hehehe ijscream....... wat die jongen boven mij zegt, dat moet je eten! zoveel mogelijk.

ongetraind lichaam die pc is ook wel al een oud middeleeuws ding he :-)

"ben nu bezig ook aan het eten weet je toevallig niet hoeveel kalorieen er in een ijskreem zitten?"

Grappigste reply ooit :roflol:

Veel eten en goed trainen en voldoende rust, dan kom je er wel

eten als een beer trainen als een beest, weg met die computer nu is het tijd om het ijzer in handen te nemen!

haha jaaaa ik train maar ik zit niet te spuiten enzo mss word er eentje gezet maar dianabol dan en 3 weken nakuur!!! morgen ga ik het bestellen

Sorry dat ik het zeg, maar als je nu al begint met kuren ben je echt een mong**l! Gewoon veel meer eten, kun je heel snel spiermassa mee aanzetten in je eerste trainingsjaren!

haha, dit is echt lol!

aparte citaten en ecto's die 2 maanden trainen en dan steroiden willen gaan nemen.

Even serieus kerel. Verdiep je heel goed in voeding, training, rust en de combinatie tussen die dingen, zoals op dot forum.

Eet dus heeel veel. Train heel zwaar, 3 of 4 keer per week, gun je lichaam voldoende rust om te groeien. Als je nu serieus denkt aan kuren, dan ben je idd '' een mong**l '' en alles wat ik kan zeggen is niet doen.

Als je dan ook nog die computer weg sietemieterd ( lol ) en het bovenstaande een jaar VOLHOUD (geduld is belangrijk) weet ik zeker dat je vooruit bent gegaan en plaats dan gewoon niewe foto's

succes ermee

ik zou ook gaan kuren met je 50 kilo

hier een 1 voor de motivatie

L
waarom zou je nu al kuren dude?:s Je moet geduld hebben, tkomt niet vanzelf. Hoelang ben je bezig met trainen? een paar maand ofzo? of nog niet... Als je nu zou kuren betekend dat gewoon lui zijn en geen moeite willen doen. Begin eerst eens naturel met een kilo of 15 spiermassa te winnen.

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
geofn
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
3.471
Aantal reacties
26
Beoordeling
0,00 0 reviews