Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Sorry dat ik het zeg, maar als je nu al begint met kuren ben je echt een mong**l! Gewoon veel meer eten, kun je heel snel spiermassa mee aanzetten in je eerste trainingsjaren!
aparte citaten en ecto's die 2 maanden trainen en dan steroiden willen gaan nemen.
Even serieus kerel. Verdiep je heel goed in voeding, training, rust en de combinatie tussen die dingen, zoals op dot forum.
Eet dus heeel veel. Train heel zwaar, 3 of 4 keer per week, gun je lichaam voldoende rust om te groeien. Als je nu serieus denkt aan kuren, dan ben je idd '' een mong**l '' en alles wat ik kan zeggen is niet doen.
Als je dan ook nog die computer weg sietemieterd ( lol ) en het bovenstaande een jaar VOLHOUD (geduld is belangrijk) weet ik zeker dat je vooruit bent gegaan en plaats dan gewoon niewe foto's
waarom zou je nu al kuren dude?:s Je moet geduld hebben, tkomt niet vanzelf. Hoelang ben je bezig met trainen? een paar maand ofzo? of nog niet... Als je nu zou kuren betekend dat gewoon lui zijn en geen moeite willen doen. Begin eerst eens naturel met een kilo of 15 spiermassa te winnen.