MuscleMeat
Dean87

front

• Media owner Dean87
  • Datum plaatsing
train al ongeveer een jaar, maar ben nu pas 2 maanden serieus bezig met voeding en trainen. Lengte 1,73 gewicht 66kg
je staat goed droog , en je abs komen goed uit ;) probeer het zo te houden. alleen goed doorbulken ( net zoals je maat vasco ) jullie komen er wel ! en hou ons op de hoogte :D

netjes, niets van die commentaren aantrekken. Het is nooit goed ;) Als je een vetlaag had moest je beginnen met cutten omdat het bijna zomer is. Jij bent er al helemaal klaar voor en nu mot je gaan vreten van ze :p

Borst lijkt me wat achter te lopen, je rug ziet er ook niet al te wijd uit. Maar jij bent al klaar voor de zomer :) Gewoon lekker doortrainen en pas over een maandje of 3 beginnen met serieus bulken. Als je nu begint heb je er van de zomer spijt van.

bovenkant en binnekant borst iets beter trainen,rug en triceps ook nog wat aanpakken en je bent perfect!

goed droog, lekker schoon gaan bulken nu vet zal je dan niet worden.wel meer droge massa

Lekker droog.. Je abs vind ik eigelijk niet zo goed, aangezien je zo droog bent zou ik ze nog beter verwachten.

het trainen gaat nu wel lekker ik moet alleen nog veeel meer eten mja dat komt wel goed;)

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
Dean87
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
6.804
Aantal reacties
27
Beoordeling
0,00 0 reviews