MuscleMeat
E

voorkant

• Media owner EGriffioen
  • Datum plaatsing
soort gelijk frame met mij armen moeten groeien kheb hetzelfde probleem :P

Mooie borst joh!
Armen lopen wat achter ja, maar toch vind ik dat je een mooie bouw hebt.

Hoe komt het dat je armen wat achter lopen? Train je ze minder in tegenstelling tot je borst ofzo?

;) succes nog

je schouders lopen echt achter .
als je die iets intensiefer traint oogt het geheel ook beter wordt je voller van en breeder en dan komt beter tot zijn recht.

sterkte er mee je bent goed op weg.

Mooi frame om verder op uit te bouwen. 10 Kg VVM erbij gaat bij jou mooi uitkomen.

ligt ook veel aan de foto, zoals je bij de foto ziet van mn armen zie je dat het redelijk gelijk loopt..

schouder is idd wat minder. op een of andere manier wil die niet snel groeien, hoewel de kracht in de schouder wel blijft stijgen

iemand een goed ID hoe ik dit zou moeten aanpakken?

voor de rest bedankt voor de reacties

knap werk, maar komt je rechterarm achter op je linker?
Jammer dat je niet echt breed bent

keep up the good work

ziet er goed uit bro , gaat de goede knt op ..
En kukkeledeh als je zo'n onnozel laag cijfer geeft zeg dan tenminste waarom hij dat waard is .... want ik vind die 4 wel erg laag .

juist, goed gezegd

ik scroll sinds kort(net lid hier) eens een beetje rond om te kijken en ik vind dat er wel erg veel personen zijn die klote cijfers geven aan mensen die het niet verdienen, ik mag dan maybe geen brede, vol gespierde kerel van 1 meter 95 zijn, maar ik train me ook de tandjes en doe het op de volle natuurlijke manier. dus meer als een 4 mag idd wel!!

en tuurlijk commentaar hoeft niet altijd positief te zijn, maar wel een beetje normaal. goede en zwakke punten zijn belangrijk

(de echt slechte fotos natuurlijk buitegelaten, want sommige gaan nergens over)

Borst ziet er heel goed uit! nu nog wat extra werken aan schouders en armen.. Komt helemaal goed! een dikke 8

ik train nog geen 2 jaar!! helaas door werk en school vaak niet zelf kunnen trainen maar erg onregelmatig

heb nu de draad sinds 6 weekjes weer opgepakt en ben weer keihard aan de gang. Met de zomer hoop ik mijn schouders goed te hebben bijgewerkt, evenals mij kuiten

foto van benen komen nog!!

je hebt de zelfde schouders als mij bro!

traps rules:P

niet echt een zware, maar toch wel een mooie fysiek om te zien vind ik

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
EGriffioen
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
5.109
Aantal reacties
39