AndroidHealthClinic
E

voorkant

• Media owner EGriffioen
  • Datum plaatsing
wat is je lengte? kerel.. goed frame.. ik vind dat je bouw een beetje wegheeft van DvO.. let op je schouders.
Wat is je lengte en gewicht?

haha wat SageFrancis zegt dacht ik ook al, lijkt beetje op DvO!
maar ik vind het er al behoorlijk uit zien, en inderdaad, die schouders..
toch een dikke 8 verdient
ohja; mensen die achterlijk lage cijfers geven moeten geband worden vind ik!

je hebt een mooie fysiek kerel..mooie borst, goede traps..armen maar 36,5 ja?
ogen groter..

is idd meer waard dan 4, die ratings kloppen hier aan geen kant meer, miss beter vanaf nu op de comments fixeren en de puntentabel uitschakelen beste big bb brother!

zeer goed frame, dit zal er binn enkele jaren BIG uitzien! goed op borst werken en schouders!

Welke zak hooi geeft hier nou een 4 voor?

Ziet er goed uit kerel,enige minpunt vind ik je schouders maar dat geef je zelf ook al aan.
Probeer vooral oefeningen met brede greep voor overall mass en zware(dumbell of machine) side raises.
Wedden dat die schouders gaan groeien?

heb bijna zelfde bouw, breed middel, van nature al vrij grote armen maar ten opzichte van je lijf lijken ze klein wat ze dus niet zijn...

Bij mij ist andersom, mijn schouders groeien als kool en me borst is zo plat als wat :-( succes ermee kerel

Goed bezig man. Binnenkort gaan we dus even ons schema verleggen naar schouders lees ik zo ? :P

Je trainingsmaatje

S
Ziet er goed uit jongen!! flink veel spieren mooie sixpack. Als je er een kilo aftrimt ofzo ziet het er nog massiver uit!! nice

C
steveige borst ,armen meer aanpakke grtzz

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
EGriffioen
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
5.109
Aantal reacties
39