A A Arminius 30 apr 2006 Ik zie hier de laatste tijd meer wedstrijd foto's dat bevalt me wel omdat jullie meestal pakken kennis en ervaring bezitten.
Ik zie hier de laatste tijd meer wedstrijd foto's dat bevalt me wel omdat jullie meestal pakken kennis en ervaring bezitten.
M M mass_builder 30 apr 2006 ik sta versteld want dit vind ik echt super. Perfecte symmetrie. Perfecte v vorm. Perfecte hardheid. 1 van de mooiste fysieken die ik ooit heb gezien. Als enige kritische punt kan misschien je overall mass groter
ik sta versteld want dit vind ik echt super. Perfecte symmetrie. Perfecte v vorm. Perfecte hardheid. 1 van de mooiste fysieken die ik ooit heb gezien. Als enige kritische punt kan misschien je overall mass groter
Equelsor 1 mei 2006 Bah.. ik word depressief van al die fysieken hier.. zo te zien heb je echt talent kerel, heel mooi.
chris1 1 mei 2006 thnx gasten ik ga nu een jaar off om wat zwaarder te worden en me lichaam te verbeteren
mrbrown 3 mei 2006 hij word door mij getraint hij heeft mij als trainings maat en die jongen heeft een goeie uithoudings vermogen ga zo door chris! se se swa!!!
hij word door mij getraint hij heeft mij als trainings maat en die jongen heeft een goeie uithoudings vermogen ga zo door chris! se se swa!!!