Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
vind ik ook vreemd, het kan misschien door de voorkant van zijn lichaam komen, en hij heeft wel de beste benen ( 8erkant ) moet ik zeggen... Maar je upperbody is zeker het beste mrbrown!!
Ik denk te begrijpen waarom hij 2e is geworden en niet 1e.
De nummer 1 heeft:Betere kuiten, iets vollere triceps, voorste schouderkoppen zijn ook beter in verhouding.Dat nummer 1 minder wijd lijkt komt door de pose.
Maar jouw fysiek is gewoon heel erg goed! Zoiets van deze grootte is toch wel mijn doel ongeveer.Ook het beste geposeerd voor hoeverre je dat kan zien op een foto.
en die week voor deze wedstrijd had hij ook van mij gewonnen was ik ook 2de vind ik wel grappig en ben heel blij met die plaats en hij had betere kuiten en zijn benen waren iets scherperals mijn kuiten en benen iets scherper waren dan was het anders afgelopen maar hij had terecht gewonnen en top gozer was het