jokke69 27 mei 2006 Dikke schouders knap resultaat maar wat een acné komt dat door as gebruikt of andere of... zo niet mijn excuses...
Dikke schouders knap resultaat maar wat een acné komt dat door as gebruikt of andere of... zo niet mijn excuses...
Masallah 28 mei 2006 @jokke69 ... Komt door gevoeligheid eiwit, grotendeels nu wel aan het wegtrekken, nu alleen nog littekens over ... ben naturel geen as.
@jokke69 ... Komt door gevoeligheid eiwit, grotendeels nu wel aan het wegtrekken, nu alleen nog littekens over ... ben naturel geen as.
GyZmoNet 28 mei 2006 ziet er goed uit, je kan iets meer gaan bijkomen dan kan je gemakkelijk wat meer gaan groeien. Op al je pics sta je redelijk droog
ziet er goed uit, je kan iets meer gaan bijkomen dan kan je gemakkelijk wat meer gaan groeien. Op al je pics sta je redelijk droog
Masallah 28 mei 2006 @ Guardian en GyZmoNet : Ga vanaf maandag bezig met bulken ... dan moet die massa wel goed gaan komen
@ Guardian en GyZmoNet : Ga vanaf maandag bezig met bulken ... dan moet die massa wel goed gaan komen
R robdiessen 30 mei 2006 hej ziet er top uit man jammer van die uitslag op je rug maar zal wel weer bij trakken denk ik... hoelang ben je al bezig dit is wel me standaard vraag maar ik ben benieuwd
hej ziet er top uit man jammer van die uitslag op je rug maar zal wel weer bij trakken denk ik... hoelang ben je al bezig dit is wel me standaard vraag maar ik ben benieuwd
Masallah 31 mei 2006 Ben in zijn totaliteit 4,5 jaar bezig, waarvan 2,5 jaar serieus ... en 1,5 jaar blessureleed (Schouderblessures)
Ben in zijn totaliteit 4,5 jaar bezig, waarvan 2,5 jaar serieus ... en 1,5 jaar blessureleed (Schouderblessures)