MuscleMeat
M

mijn eerste post

Ik train nu ruim 2 jaar. Deze foto is ongeveer een jaar geleden genomen, op deze foto trainde ik al ruim een jaar. Ik train nu te wisselvallig (de ene week 1 keer, de andere week 3 keer) dit komt mede door mijn opleiding (sporthogeschool) en mijn andere sporten die ik beoefen (judo, jiu-jitsu en boksen). Ik verbrand veel en eet nog veel te weinig om echt goede massa te kweken. Over een aantal weken heb ik een relatief rustige periode waarin ik ook consequent 3 tot 4 keer per week ga trainen. Dan zal ik ook weer een nieuwe foto posten.

Stats nu:

21 jaar
1.82
79 kg
13 %
ziet er wel ok uit, maar hoezo niet meer licht?
schiet ff foto'tje met de webcam ofzo:D?

Je mist wat massa, maar wel mooi droog en goede abs. Borst lijkt me wat achter te lopen

je zou er goed kunnne uitzien maar je zal moeten kiezen he vriend

@ Wesley: de foto is 's avonds genomen met een gsm, weinig licht idd!

@ Gyzmonet: 'het donkere steegje' is onze woonkamer haha

@ fryslan: BF ligt op deze foto ook wat lager, is een jaar geleden genomen, mijn stats zijn iets (helaas) te weinig verandert in een jaar tijd!

@ Markus: ik mis idd massa, ben ook niet tevreden nu, maar kan op dit moment nog niet vol voor het bodybuilden gaan, heb veel andere verplichtingen e.d. bodybuilding kan in mijn ogen alleen als je er je hele leven op afstemt, misschien iets voor later!

@ Santino: MisterPerfect is / was de bijnaam van K1-fighter Erneste Hoost, ik vind hem een goede vechter vandaar!

Alles zowat in verhouding maar idd je mist massa maar als je zoveel sporten al doet kan ik dat wel begrijpen dat het moeilijk is een vast ritme te vinden om als een bodybuilder te leven!

Ernesto Hoost was idd goed maar Remy was gewoon beter :P ben Bonjaski fan :D

ps je woonkamer is eng.

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
MisterPerfect
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
4.107
Aantal reacties
16