MuscleMeat
NR1

na 1,5 jaar hard trainen

• Media owner NR1
  • Datum plaatsing
ik vind mezelf al goed gegroeid!!

en denk dat ik volgend jaar mee ga doen aan wedstrijden.
best nog een jaar of 5wachten want anders ga je af gaan geloof me of ga eerst al eens een kijkje nemen naar een wedstrijd;)

Kerel ik begrijp dat het leuk is om een wedstrijd te doen. Ik ken dat gevoel, ik heb ook zitten dubben dabben ( haha ) en uiteindelijk besloten dat ik, mits ik goed uit de cut kom, op 3 december het podium in beverwijk begin. Ik train nu bijna 5 jaar en denk dat ik net wel mee kan draaien. Maar als ik niet goed uit de cut kom, doe ik niet mee.

Wat ik wil zeggen is dat je heus wel ziet dat je traind, maar bij lange na niet goed genoeg bent om aan een beginnerswedstrijd mee te doen. Train gewoon lekker zoals jokke zegt een jaartje of 5 door, richt je lekker op massa bouwen zonder veel vet aan te zetten en kijk dan hoe de zaken ervoor staan.

Succes!

jonge jonge wedstrijd hahahaha was wel ene goeie.

dan kan ik aan de mister universe meedoen dit jaar .

Ik weet niet hoe je er eerst uit zag, maar je hebt nu in mijn ogen de 'beach boy'' look status ongeveer wel verdiend. Maar aan een wedstrijd mee doen zou ik zelf nog een aantal jaartjes mee wachten. Je mist nog erg veel massa op je armen en je rug en ja overal eigenlijk. Maar het is natuurlijk goed dat je daar al mee bezig bent, dan heb je wel een doel om naar uit te kijken. Ik zou zeggen blijf optimistisch, alleen probeer wel realistisch te blijven. :P

mja heel leuk dat je vrienden en familie zeggen dat je breed bent en je het zelf bent gaan geloven maar als dit recente fotos zijn zou ik nog niet aan wedstrijden denken :) lol

Ik ben het met mass builder eens ..

en volgens mij snapt hij het nu wel dat hij wedstrijden nu nog wel uit zijn hoofd kan zetten ..

Eerst nog een paar broeksmaten groeien (damn wat een klein broekje...).

Toch een 6 opdat je gemotiveerd door zou blijven trainen :) suc6 ermee

wat bedoel je wedstrijden 5 meter tuinslangkruipe haha he maar je bent goed op weg hoor gewoon doorgaan

hehe hij zal het wel snappen onderhand ja...en dit is trouwens ook bij lange na geen beachboy look.

Ik ben in 2 maanden van 67 kg naar 73 gegaan en zit nu ongeveer op jou "grote"
kortom: je doet iets fout kerel

HHmm ik zou toch nog wat wachten hoor met wedstrijden te doen!! Je hebt belange de massa nog niet , train nog maar een paar jaren

Sommige reacties hier zijn echt wel heel lullig. Maar wedstrijden zijn gewoon te voorbarig! Ga flink vreten, train nog lekker wat jaren door en kijk dan verder.

Houden die motivatie! Kan best geloven dat je veel positieve reactie krijgt van je medemens ivm je vorderingen, maar niet beginnen zweven.

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
NR1
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
4.013
Aantal reacties
21
Beoordeling
0,00 0 reviews