Tom1988 3 mei 2006 leeftijd? denk iets v 17? maar wel ok hoe was je ervoor?en hoe lang ben je al bezig?
Tom1988 3 mei 2006 edit: zi dat je 11 maanden bezig bent, sorry, maar wel goed, hoeveel woog je jaartje terug?
S S SuperKnurft 3 mei 2006 Ik ben net 17 geworden Ik upload zo ff een foto van toen ik ik begon, ben nu 11 maanden bezig Edit: jaartje terug woog ik 59 kilo
Ik ben net 17 geworden Ik upload zo ff een foto van toen ik ik begon, ben nu 11 maanden bezig Edit: jaartje terug woog ik 59 kilo
L L lijp 4 mei 2006 Jij en je maatje allebei super genen Jij blij Ziet er wel goed uit zeker na 11 maanden. Veel succes verder
Jij en je maatje allebei super genen Jij blij Ziet er wel goed uit zeker na 11 maanden. Veel succes verder
S S SuperKnurft 4 mei 2006 haha thnx Mijn bf zou ik niet weten maar kan mn aders op mn schouders en armen en soms zelf borst tellen, dus niet te hoog
haha thnx Mijn bf zou ik niet weten maar kan mn aders op mn schouders en armen en soms zelf borst tellen, dus niet te hoog
P P Patrickovic 5 mei 2006 baracus jaloerse hond. dat jij geen aanleg hebt zoals ons, hoeft niet te betekenen dat wij kuren. stakkertje
baracus jaloerse hond. dat jij geen aanleg hebt zoals ons, hoeft niet te betekenen dat wij kuren. stakkertje
S S SuperKnurft 6 mei 2006 baracus, ga eerst ff goed nadenken voordat je wat zegt.. dat jij dat denkt oke, maar je hoeft het niet hier te posten todat je het zeker weet. get a life ass
baracus, ga eerst ff goed nadenken voordat je wat zegt.. dat jij dat denkt oke, maar je hoeft het niet hier te posten todat je het zeker weet. get a life ass
D D dave1 1 jun 2006 onmogelijk van die eerste foto naar die 2e foto zonder kuurtje maar ziet er toch goed uit en er zit geen schande in kuren
onmogelijk van die eerste foto naar die 2e foto zonder kuurtje maar ziet er toch goed uit en er zit geen schande in kuren
Bouwens 1 jun 2006 dooor de positie tov de camera lijkt je arm ook veel groter dan ie in werkelijkheid is! Beetje trucage dus! Wel goede piek.
dooor de positie tov de camera lijkt je arm ook veel groter dan ie in werkelijkheid is! Beetje trucage dus! Wel goede piek.
GyZmoNet 8 jun 2006 geef die gast toch geen 1 man... flink wat aangezet! ziet er goed uit, ik geef je een 8 voor je motivatie, maar een 10 om die 1 weg te werken.
geef die gast toch geen 1 man... flink wat aangezet! ziet er goed uit, ik geef je een 8 voor je motivatie, maar een 10 om die 1 weg te werken.