AndroidHealthClinic
Arms

kijk mensen! dit was ik 1.5 jaar geleden!

• Media owner Arms
  • Datum plaatsing
kijk dit ben ik 1.5 jaar geleden!!!
vergelijk maar eens met de andere foto's die ik heb geplaatst!
Ik vond je foto op de trap al geweldig, maar nu ik zie waar je vandaan komt
en wat je in zo'n korte tijd hebt bereikt: klasse wat een topprestatie!

Ook inspirerend voor "the rest of us": het kan dus ook echt !

Super man!!! Ik ben zelf ook van zo dik gekomen! Ik was ook super vet en heb pas ook mijn eerste wedstrijd gedraaid! Voor mij is het alleen maar een stimulans geweest om zo ver te komen en voor jou ook denk ik!!!

het is zeker een groot verschil en op delfzijl stond je goed en hard
ik stond er ook maar tot de 75 kilo

G
extraordinary! dat gezeik over die kuren... bij mij op de sportschool ook altijd... als je 100% van je dagen bezig bent met sport in de vorm van eten, slaap, drinken en trainen enz. dan kan je natuurlijk veel meer als wat iedereen denkt... alleen je moet het wel willen... en jij wilde!!! ga zo door!

Ik wil niet zeiken, maar je moet niet zeggen dat dit op een natuurlijke manier kan!!! Ik vindt het een topprestatie!!! En kuren hoort er gewoon bij, KLAAR!!!

TOP GOZER!!!

kijk dit noem ik nouw eens goed bulken echt goed gedaan jongen wees trots echt top

J
Ja hey man!Wat goed hey!Maar vertel hoe heb je die buik helemaal weg gekregen vertel me dat.Ik heb ook zo'n figuur zoals jij was.Please reageer a.u.b terug.

E
hoi hoi,
ik heb het zelfde probleem. ivm met mijn studiedrukkte, kon ik weinig sporten ben nu weer begonnen met zwemmen, maar ben al 15 kilo aangekommen in 2 jaar tijd. ik moet ervan af.
ik zal het waarderen als ik van jw te horen zou krijgen , wat ik alles mag eten en wat niet, gwn een eet shema bijv. en ook wat als sport wel goed is. hoofdprobleem bij mij is ook alleen maar het búikje
alvast bedankt
mijn email: e_sengul@hotmail.com
(dus e en dan underscrool sengul@hotmail.com)

groetjes

eey jij heb in de mens health gestaan met zon metamorfose praatje

herriner me nog iets van dat je vroeger altijd savonds nog een pizza naar binnen propte om maar meer en meer kcal binnen te krijgen en dat je daarna goed ben gaan eten en veel cardio enzow:P

is al vette tijd terug d8 ik:P

ma echt super joh

hoevaak heb je gekuurt?

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
Arms
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
29.669
Aantal reacties