MuscleMeat
enrico01

in de bunk geweest nu cutten

• Media owner enrico01
  • Datum plaatsing
1.93 114 kilo armen 42 cm beetje kut van die b*ch tits majah ik was heel vroeger dik 148 kilo bf was 28% toen afgevallen naar 89 kilo ,train nu 6 jaartjes en weeg onderhand 114 kilo nu effe cutten ,gaat beter met de tijd
Ik mis een goed posé om je goed te kunnen beoordelen. Maar op eerste gezicht ziet het er niet slecht uit bro.

flink geBUNKT !
aardig wat massa ja zonde van di bitchtits !!
maar die kan je heel gemakkelijk laten verwijderen nu via je tepel....

ga volgende keer ff wat verder weg staan en vraag desnoods je vriendin/moeder of ze je ff er op kan knippen

je moet gewoon een goede pose aanhouden
ook leuker om naar te kijken
maar ziet er zeker niet verkeerd uit!
7 omdat je geen pose hebt

Netta massa, je lijkt sprekend op tenniser Rafael Nabal
http://www.euroresidentes.com/Blogs/espana/nadal.jpg

ik probeer me best te doen ik wil nog 5 kilo schone massa te pakken en dan wil ik veel bf verbranden en dan lekker droog en groot zijn en dat lekker onderhouden aleen als je 1.93 bent is het gewoon fucking moeilijk om te groeien,ik ben daarom ook best trots dat ik dit heb berijkt ,laten we eerlijk zijn van 148 kilo modder vet naar 81 kilo is gewoon psyco maar het is me gelikt met veel zweet en tranen,en daarna met een goed stappen plan en schema trainen en zie hier het resultaat en ik blijf door gaan,mijn tip voor iedereen,blijf geloven in je zelf en geef niet op

6 jaar trainen ,met dit resultaat vind ik slecht ,tegenover wat ik van andere hier zie maargoed kan je niet helemaal zien,

laat niets er van af dat het toch een prestatie is van zo naar zo.

Hoezo slecht? 114kg is een gewicht wat velen hier niet clean redden, ookal is enrico01 vrij groot. Maar de pose is wel gaar, daarom 7. Doe eens een front double bicep.

114kg is makkelijk clean te halen met die lengte bascross zeker met dat vetpercentage, maar toch zeker gene slechte prestatie. op hoeveel zit je kerel? 17%?

die kerel komt van 148 kg 28% bf.

als we wedstrijdje laagste iq doen op dbb, wint king ralf zelfs van martie.

complimenten kerel.

Nadal in het zwaar;) betere foto in het vervolg posten en het is niet bunk maar bulk maatje:) grtz...

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
enrico01
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
4.504
Aantal reacties
20
Beoordeling
0,00 0 reviews