A A Ano_1990_4 1 jul 2006 ik kan bevestigen dat het idd venice beach is dat zwarte wat je ziet links in beeld op de achter grond zijn tennis banen en direct links van waar deze foto is gemaakt ligt muscle beach gym
ik kan bevestigen dat het idd venice beach is dat zwarte wat je ziet links in beeld op de achter grond zijn tennis banen en direct links van waar deze foto is gemaakt ligt muscle beach gym
E E EGriffioen 2 jul 2006 grip is prima hoor, zo verzuur je niet in je onderarmen tijdens je training en kan je soms gewoon beter en langer trainen
grip is prima hoor, zo verzuur je niet in je onderarmen tijdens je training en kan je soms gewoon beter en langer trainen
Batista 2 jul 2006 Ziet er goed uit dude. Nette verhoudingen en fucking droog zo te zien. Nice location
Otonio 2 jul 2006 Bedankt voor de reacties. Het is idd een zalige lokatie. Vooral in het weekend, al vond ik Miami toch aantrekkelijker.
Bedankt voor de reacties. Het is idd een zalige lokatie. Vooral in het weekend, al vond ik Miami toch aantrekkelijker.
Rebel85 2 jul 2006 ziet er mooi uit! is idd Muscle beach, liepen ook aardige monsters rond toen ik daar was