Fitness Seller
JeanJoep

2-7-06

• Media owner JeanJoep
  • Datum plaatsing
19 jaar
1m86
78kg

Ik sport al een tijdje maar het is nooit echt serieus geweest. Nu komt daar verandering in. Ik heb genoeg informatie opgedaan. Zie dit als een before foto, over een maandje post ik er weer 1. Vetpercentage weet ik niet.
Ik druk m'n arm hier niet tegen m'n lichaam aan. Ik heb gewoon geen biceps piek. Vraag me af wanneer die is begint te komen bij mij....

Niet slecht voor een beginner, maar je kan beter over 1 jaar weer een foto postten

Raar, heb dezelfde stats (lengte & gewicht) maar denk dat ik minder gespierd ben. Misschien is mijn massa erges anders gewoon groter xD

Mooi om mee te beginnen, maar ga alsjeblieft niet over een maand weer wat posten want dan zal er nauwelijks verschil te zien zijn. Je moet toch eerder aan een half jaar/jaar denken voor je volgende foto.

K
Je klinkt overtuigend, dus ben benieuwd, maar idd iets langer wachten met het posten van volgende foto dan 1 maand denk ik.
Niet slecht vind ik het nu.

Oke dan zal ik wat langer wachten maar ik heb het gehad met die langzame progressie ik ga er nu echt hard tegenaan. Baal ervan dat ik een ecto ben maar ik ga gewoon bijna elke dag sporten en goed eten. Over een paar maanden post ik wel een foto dan ;)

borst is redelijk maar armen minder, en werk wat aan voor en achterkant schouder

ja nette before pic hoor al is dit niet echt een before pic omdat je al wat trainde.
Iig succes en ik denk dat je wel aanleg hebt gezien je bouw.

Ik vind het er goed uit zien. Heb ook ruim dezelfde stats maar oog minder als ik het zo zie.

gaat zo voort.

Goede basis, beetje onzin dat je jezelf een "ecto" noemt.
Ga eerst maar eens echt hard trainen en eten.

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
JeanJoep
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
5.451
Aantal reacties
16
Beoordeling
0,00 0 reviews