Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
ik train nu 2jaar ik woog 65kg int begin en weeg er nu een dikke 89kg ben een 1m80groot.biceps hebben een verkeerd beeld op defoto ze lijken zo klein vind ik int echt zijn ze groter.
Goede gewichtbijname hoor,je tepels ogen wel wat raar een kleine vorm van gyno of heb ik het mis zoja sorry daarvoor! Tip gebruik maar wat aftersun als je nog wilt goed slapen
Heb je die vlek op de rechterborst al lang? als ze nog maar recent is zou ik er toch maar eens naar de dokter meegaan. Verbranden is niet goed voor de huid trouwens.
die plekjes zijn pigmentvlekjes heb ik al van geboorte .het kan geen kwaad ma mag ze nie teveel laten verbranden.mijn doel is nog even breder worden en dan pas droogtrainen .
Tsja, lijkt erop alsof de pigmentvlekjes dit keer toch te veel verbrand zijn. Mee oppassen hoor! Verder mooie vooruitgang. Onderkant pecs verdient wel wat aandacht.