Fitness Seller
RvR

RvR @ 4,8%

• Media owner RvR
  • Datum plaatsing
nu gemeten op 4,8%
plaats deze foto voor mezelf zodat ik over een jaar mn progressie kan bekijken
Nice!

Voor mijn een streefdoel die een duistere illusie zal blijven!

Keep up!

Nice fysiek kerel. Goed droog ook.

Echter geen 4,8% imo. Maat van mij heeft net wedstrijden achter de rug, en stond 3 weken voor de wedstrijd op 4,5% en dat was echt nog veel droger. Maar desalniettemin, super!

top top top, respect voor je doorzettingsvermogen! Massa komt volgend jaar zeker goed!

bedankt allemaal

@ richardV: mn vetpercentage is vandaag gemeten dmv huidplooimeting..

biceps 1mm
triceps 5mm
buik 3 mm
rug 6 mm

dat het niet zo droog lijkt komt waarschijnlijk doordat mn aders niet zo goed zichtbaar zijn op deze foto.. met een MM zie je aders over mn borst en gewoon de 'strepen' over de borst.. aderen heb ik over mn buik lopen, zijkanten, maar ook gewoon de voorkant.. het is er met deze foto niet goed uitgekomen.. jammer, want ik had het graag zichtbaar gehad op de foto :)

mn eetschema op het moment? gewoon eten wat ik wil, maar het beschaafd houden omdat ik nog wel 2 weken op vakantie moet en niet moddervet wil zijn voordat ik begin met bulken :p mn cut is al ten einde gekomen..

iedereen bedankt voor de reacties!

netjes hoor rene :D ik werd nog van de week herkent als jouw door 1 van die vrouwen achter de bar.
zegt ze: reneeeetjee, ben je nog niet op vakantie??
lachte me suf. maar lekkere paal vakantie alvast!! :D

ERG netjes :) al redelijke massa, maar vooral heel erg droog. goed gedaan :D

waarom eigenlijk nu zo droog staan? geen wedstrijd of iets, of ga je voor de dames op et strand? :P

K
Goede foto. Vette schouders en armen gast. Wasbordje is ook zeer netjes ofcourse.

ziet er goed uit bro. beetje covermodel voor men's health zou ik zeggen. wou dat ik zo droog was haha

maar zie ik daar een klein gyno-tepeltje??

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
RvR
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
30.309
Aantal reacties
98
Beoordeling
0,00 0 reviews