D D downloadking23 12 jul 2006 Goed droog en stevige armen! probeer je rug wel wijder te maken bij deze pose
jackalxl 12 jul 2006 goed hoor alleen de pose vin`k niet zo mooi ... je moet je rug wijd maken en niet zo de schouder bladen anaar elkaar toe drukken
goed hoor alleen de pose vin`k niet zo mooi ... je moet je rug wijd maken en niet zo de schouder bladen anaar elkaar toe drukken
johanheeze 12 jul 2006 Niet slecht kerel, vormkes zijn al redelijk goed, alleen het mag allemaal nog een slagje groter. Altijd door blijven gaan!
Niet slecht kerel, vormkes zijn al redelijk goed, alleen het mag allemaal nog een slagje groter. Altijd door blijven gaan!
Mattgyver 12 jul 2006 Mooi droog, mooie bicepspiek, nu nog meer massa (ik vind het een 8, maar geef ff een 10 om die achterlijke 1 van gigant te compenseren)
Mooi droog, mooie bicepspiek, nu nog meer massa (ik vind het een 8, maar geef ff een 10 om die achterlijke 1 van gigant te compenseren)
S S sportslive 12 jul 2006 zoals hier boven vermeld. mooie punt op biceps, maar massa mist nog een beetje
markus 12 jul 2006 Mooi droog, maar m.i. mis je toch echt massa. Dus zoals mijn voorganger al zei, bulken!!