XXL Nutrition
torso

rug

• Media owner torso
  • Datum plaatsing
Zoals gisteren beloofd zou ik nog een foto van de rug maken. Nou bij deze.
rug is helemaal niet verkeerd, maar voor 7 jaar trainen kan ik je toch geen voldoende geven.

dus laat ik dat cijfer maar achterwegen

Iceman,

Het gaat er toch om hoe je fysiek er op dit moment uitziet. Dan maakt het toch uit niet hoe lang je er over doet. Als je het maar doet toch. Die 7 jaar heb ik niet keihard achter elkaar door getraind hoor. Dat is gewoon de tijd dat ik bezig ben geweest met (allerlei) sporten.
Het mag toch niet zo zijn dat het criterium is dat als je bijvoorbeeld meer dan 5 sport je hier geen foto's mag plaatsen tenzij je monsterlijk groot bent.

Maar goed, jou is een andere mening toebedeeld en dat is prima.

Greetz,
torso

amen brother!!

ziet er goed uit, lekker doorgaan zo

bodybuilding wil niet altijd zeggen dat je binnen zo kort mogelijke tijd zo groot en droog mogelijk wilt worden!!

tuurlijk had TORSO dit in 2 jaar ook wel gekunt, maar dat boeit hem niet! hij traint lekker en zorgt dat zijn lichaam er goed uit ziet, net als de rest op dit forum. tijd boeit hem geen f**k

dus ophouden met die crap want het ziet er prima ui!

trainse ouwe

K
Netjes hoor. Goede symmetrie en nette verhoudingen. 7,5 -> 8

goeie armen maar ik mis een piek!
de schouderkoppen mag je ook wel even wat harder aanpakken
(de punten die je moet aanpakken dus :P)

Ik vind het ook heel behoorlijk. De een is natuurlijk wat intensiever en seriuezer bezig met BB dan de ander.
Keep up the good work.

je hebt gewoon een leuke rug. En wanneer je gewoon wat lichte fitness hebt gedaan / allerlei sporten dan is dit zelfs best knap voor de tijd. en gezien je intensiviteit.

Alleen heb ik dat ook en train pas een dik 2 jaar... en daarvoor NOOIT gesport...

Bedankt voor de reacties mensen! Ik zal zeker lekker vrolijk door trainen. Het belangrijkste is dat je het leuk vind om lekker bezig te zijn met sporten en je bent lekker gezond bezig.
Ik ga me ook beter concentreren op de minpunten zoals schouders, gisteren heb ik voor het eerst weer sinds lange tijd lekker traps getraind, voelde wel lekker moet ik zeggen.
Misschien een stomme vraag, maar wat wordt er bedoeld met een piek?

Greetz,
torso

inderdaad tijd boeit niet,ben zelf al 14 jaar aan het trainen en (nog) niet groot en breed genoeg.
status:1,74 cm
94 kg
14%
het gaat er om hoe je nu uitziet en of je wel goed bezig bent,volgens zit dat wel snor bij je.
Ga zo door.Bodybuilding is geen moment opname,maar een levenswijze!!

Slechte lichtinval foto, waardoor lastig te beoordelen, maar zover te zien gewoon goed. En als je er 7 jaar over doet in je eigen tempo is ok.

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
torso
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
4.315
Aantal reacties
14
Beoordeling
0,00 0 reviews