AndroidHealthClinic
gravy

1.80 bij 80 kilo fat%?

• Media owner gravy
  • Datum plaatsing
Heb je ook een before foto? Moeilijk beoordelen zo hoe goed je vooruitgegaan bent...

Pose is niet helemaal lekker. Biceps is aardig, maar na 1.5 jaar mag je toch wel wat meer verwachten.

20 kilo in 1.5 jaar vinden jullie niet goed?
Kwa spieren kan het inderdaad wel wat aan een hoger tempo, toch een 8 voor de gewichttoename

Aan je avatar te zien moeten je armen n schouders meer getraind worden
borst en zeker buik zien er al goed uit

haha! jongens jongens, hij woog anderhalf jaar geleden 60 kg en nu 80 kg... dat is toch 20 kg! dat is niet misselijk! Niet iedereen hier is getalenteerd en heeft super genen en ziet er na 1,5 jaar uit als een brede stier. Sommigen moeten er nu eenmaal harder voor werken dan anderen.
Maar kom op, 20 kg in 1,5 jaar is echt zo slecht niet!

Je hebt nog een hoop werk te doen, maar als je een andere pose had gedaan had het allemaal wat beter uitgekomen. (front double biceps oogt pas aardig als je echt flink veel massa hebt... vind ik persoonlijk).

haha! jongens jongens, hij woog anderhalf jaar geleden 60 kg en nu 80 kg... dat is toch 20 kg! dat is niet misselijk! Niet iedereen hier is getalenteerd en heeft super genen en ziet er na 1,5 jaar uit als een brede stier. Sommigen moeten er nu eenmaal harder voor werken dan anderen.
Maar kom op, 20 kg in 1,5 jaar is echt zo slecht niet!

Je hebt nog een hoop werk te doen, maar als je een andere pose had gedaan had het allemaal wat beter uitgekomen. (front double biceps oogt pas aardig als je echt flink veel massa hebt... vind ik persoonlijk).
:D lol

hier een foto van 10mnd geleden ongeveer.
mijn benen zijn het meest gegroeid in mijn ogen van maat 28w bij 34l naar 33w 34l Verder vind ik mijn progressie best goed als ik sneller zou groeien ben ik bang dat ik straie krijg en dat is ook niet de bedoeling :D

Klik op de foto voor een vergroting

flinke vooruitgang jonge.

goed dat je die before foto er ff bij hebt gedaan, anders had ik heel wat anders getypt

hij lijkt miss niet 80kg maar sommige zijn zwaarder van gestel dan een ander,gewicht is beetje relatief. wel mooie vooruitgang naast je before pic!grtz dkvd

K
evenals shutterspeed 8 voor de vooruitgang

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
gravy
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
4.043
Aantal reacties
21