Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
haha! jongens jongens, hij woog anderhalf jaar geleden 60 kg en nu 80 kg... dat is toch 20 kg! dat is niet misselijk! Niet iedereen hier is getalenteerd en heeft super genen en ziet er na 1,5 jaar uit als een brede stier. Sommigen moeten er nu eenmaal harder voor werken dan anderen.
Maar kom op, 20 kg in 1,5 jaar is echt zo slecht niet!
Je hebt nog een hoop werk te doen, maar als je een andere pose had gedaan had het allemaal wat beter uitgekomen. (front double biceps oogt pas aardig als je echt flink veel massa hebt... vind ik persoonlijk).
haha! jongens jongens, hij woog anderhalf jaar geleden 60 kg en nu 80 kg... dat is toch 20 kg! dat is niet misselijk! Niet iedereen hier is getalenteerd en heeft super genen en ziet er na 1,5 jaar uit als een brede stier. Sommigen moeten er nu eenmaal harder voor werken dan anderen.
Maar kom op, 20 kg in 1,5 jaar is echt zo slecht niet!
Je hebt nog een hoop werk te doen, maar als je een andere pose had gedaan had het allemaal wat beter uitgekomen. (front double biceps oogt pas aardig als je echt flink veel massa hebt... vind ik persoonlijk).
hier een foto van 10mnd geleden ongeveer.
mijn benen zijn het meest gegroeid in mijn ogen van maat 28w bij 34l naar 33w 34l Verder vind ik mijn progressie best goed als ik sneller zou groeien ben ik bang dat ik straie krijg en dat is ook niet de bedoeling
hij lijkt miss niet 80kg maar sommige zijn zwaarder van gestel dan een ander,gewicht is beetje relatief. wel mooie vooruitgang naast je before pic!grtz dkvd