Fitness Seller
marcohendriks

Dit heb ik bereik in 2 jaar tijd

ik ben nu met massa bouwen bezig.
90 kg 13,5 % bf
Top prestatie hoe dan ook!, zeer nette vooruitgang

Maar wat ironmike al opmerkte, dat je het 2de jaar 21kilo bent bijgekomen is gewoon onmogelijk naturel te behalen, dat is bijna 2kilo per maand.Dan hou jezelf toch echt voor de gek als je zegt dat het door de eiwitten en koolhydraten komt.
+heb je bij die 2defoto toch echt een dianabol hoofdje ;)

Hoe dan ook Toch verdien je een dikke 8!
Toppie

echt een prestatie, maar natural?? humm beter van je daar niet over uit te spreken, ik train al 4 jaar bikkelhard met juiste en genoehg voeding, heb zeer veel rust enz maar heb nog zeker niet zo een vooruitgang geboekt!grtz

He een bekende uit de sportschool. Tijdje niet gezien maar ik train vaak in de middag. Flink massief geworden kerel!!! Zeker voor je leeftijd...

hehe eerste jaar 9 kg. en 2e opeens 21 erbij:D niet erg realistisch als nuturel he:)

lol anabolen tast bij sommige toch de hersens aan. deze zit in een ontkenningsfase.
foto 2 is overduidelijk een plof klop te zien

maar toch mooie gains

mwa denk dat ik het wel geloof.
1e jaar droog 9 kilo
2e jaar 21, waarvan meer dan de helft vet moet ook wel te doen zijn

manofsteel..hoe weet jij of ik gekuurd heb ofniet? ik heb na mijn 40uur werk nog genoeg wilskracht en vechtlust om 100% voor een goed lichaam te trainen wat ik met liefde doe je heb mensen die werken niet en denken dat ze met 50 % inspanning groot kunnen worden laat die mensen eerst eens gaan werken mayb komen ze er dan al wat beter uit te zien. als je groot wilt worden heb je geen anabolen nodig je moet gewoon een BEEST zijn.

van 60 kilo naar 90 kilo dit lijkt mij een ongewone prestatie op twee jaar tijd , niks is onmogelijk maar het is zeer moeilijk te geloven dat je dit enkel en alleen met voeding hebt behaald en zeker als je zegt naturel , als ik je vier foto bekijk lijkt het mij sterk op aas gebruik . voor de rest keep up the good work

als je dat met hard werken bereikt hebt dan raad ik je aan om iets minder hard te gaan werken want in de laatste 2 maanden is alleen je kop gegroeid

natuurlijk kan hij dit naturel gehaald hebbe t verschil tts jaar 1 en 2 is 21 kg en als je zijn Bf tussen de foto's bekijkt dan zit daar ook al een heus verschil in,en ook rekening houden met de leeftijd e

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
marcohendriks
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
11.267
Aantal reacties
55
Beoordeling
0,00 0 reviews