MuscleMeat
FrederX

Foto Oktober 2005

• Media owner FrederX
  • Datum plaatsing
let op! Oude foto 2005.. ik heb sinds dien nauwlijks nog kunnen trainen ivm rug..

stats op foto 81 kg en 7.5%bf

ik heb het erg druk met school en stage en bijbaan.. ik kan nauwlijk trainen ivm helse pijnen in rug, waarmee ik maar weer naar de chiropractor ga.

ik ben van plan nu minimaal 3x per week te trainen.. en als mn rug langzaam overgaat na de zomervakantie weer te gaan knallen.. 5x p/w ttrainen en 7x per dag eten

nu krijgen we weer de grote vraag: heeft hij gekuurd.. waarop ik kan zeggen dat ik het heb geprobeerd.. in de zomer.. maar na 4 weken ben gestopt ivm mijn rug.. of ik veel ervan heb gemerkt.. nee.. eigenlijks niets overgehouden.. alleen wat meer energie gehad..

gr frederx
ik train nu zo'n 3 jaar.. de foto is van 2.5 jaar trainen met veel ups en downs..

lengte 1.78m
armen meten daar zo'nb 42cm

sja wat me rug betreft.. gewoon klote..

bedankt mensen

Ziet er goed, als ik je gewicht niet zou weten en zou moeten schatten zat het wel ver boven wat je nu weegt. Op de foto zie je er massief uit, maar kan ook wel komen omdat de foto van dichtbij is genomen.

Ziet er goed uit gast, best droog ook.

Succes met de revalidatie, hopen dat het beter gaat in de toekomst.

B
iemand met een goede foto!! ziet er goed uit

netjes hoor !

wink.gif

Top prestatie beschouw dit gewoon als natural je kuur heb je niet afgemaakt en je hebt er ook geen profijt uit gehaald. Je hebt aanleg ga zo door

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
FrederX
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
9.066
Aantal reacties
36
Beoordeling
0,00 0 reviews